19
سه شنبه, مارس
سه شنبه 29 اسفند 1402 Tuesday 19 March 2024 9 رمضان 1445

سلب مسئولیت

با استفاده از این تارنما شما موارد زیر را قبول میکنید؛

  1. شما مسئول تمام نوشتار، نظرات و فعالیتهایی‌ که زیر نام کاربری شما میشود هستید.
  2. شما موظف هستید تا نام رمز کاربری خود را محفوظ نگاه دارید. میگن نیوز قادر به دیدن نام رمز کاربری شما نیست.
  3. با استفاده از این تارنما شما آگاه هستید که تمام نوشتار، نظرات، ویدئو و فایل های صوتی و دیگر مواد موجود در تارنما که کلا نام “محتوا” را میگیرند زیر مسئولیت نویسنده و سازنده آن محتوا میباشند. تمام پیوستها چه داخلی‌ و یا خارج از تارنما، نتایج جستجو و محتوای آگهی ها همه زیر مسئولیت سازنده آنها و خارج از کنترل میگن نیوز میباشند. میگن نیوز به هیچ وجه مسئول هر گونه اشتباه، گم کردن نوشتار و نظرات و یا صدمه به کیفیت سیستم وارده از طرف شخص ثالث نمیباشد.
  4. شما قبول می‌کنید که میگن نیوز هیچ گونه مسئولیتی در مورد مکالمات، تبادل متون و یا هرگونه قرار داد مالی‌ یا خرید و فروش اجناس که بین شما و شخص یا اشخاص ثالث که شما در تارنما ملاقات می‌کنید ندارد. این تبدلات و خرید و فروش ها بین شما و فرد ثالث میباشد و میگن نیوز نه در آن مداخله ای دارد و نه از آنها آگاه است. این تارنما فقط یک تارنمای خبری می‌باشد و اگر آگهی گوگل در آن درج میشود مسئولیت آن به عهده گوگل و فروشنده است. ما به شدت مبادلات فردی را نکوهش می‌کنیم و از شما درخواست داریم که اگر فردی یا سازمانی به شما پیشنهاد خرید و فروش و یا دیدار شخصی‌ کرد سریعا آن را به اطلاع ما برسانید و از درگیری و آن فرد یا سازمان خود داری کنید.
  5. شما به هیچ وجه حق تهدید، توهین، بی‌حرمتی، زورگوی و یا جعل هویت دیگران را ندارید. اگر دریافتید که کاربر دیگری چنین حرکاتی را انجام میدهد، وظیفه شما است که این موارد را سریعا به مدیران تارنما گزارش دهید.
  6. با درج نوشتار، نظرات و پست های خود در تارنما شما به میگن نیوز پروانه کامل میدهید تا از این محتوا به هر صورت که لازم میدانند بهره گیرند. این شامل درج محتوا در دیگر تارنما های وابسته و یا پخش آن در تمام دنیا بدون پرداخت پاداش یا کارمزد به شما میباشد.
  7. شما حق استفاده از این تارنما برای فعالیت های غیر قانونی‌ و یا سازمانی و یا تجارتی را ندارید.
  8. کاربران جهانی‌ موظف هستند تا در حین استفاده از این تارنما تمام قوانین کشور میزبان و محل اقامت خود و همچنین قوانین بین المللی را رعایت کرده و در صورت هرگونه اختلاف قانونی و یا فردی بر طبق قوانین کشور انگلستان داوری شوند.
  9. شما مسئول هر گونه پست ارسال شده چه نوشتاری و یا پست پیوندی میباشید. میگن نیوز این حق را دارد که پست های شما را به هر دلیلی‌ بخصوص اگر توهین  آمیز، غیر قانونی و یا غیر اخلاقی‌ باشند حذف یا ویرایش کند. این روش به هر دلیلی‌ پیش میاید و تصمیم میگن نیوز نهایی میباشد.
  10. میگن نیوز برای استفاده شخصی‌ میباشد و هر گونه استفاده سازمانی و یا تجارتی از آن ممنوع است.
  11. شما حق کپی، دستبرد و یا هک کردن این تارنما را ندارید. همچنین شما حق ندارید تا خود را نماینده میگن نیوز جلوه بدهید و یا تارنمای دیگری را به عنوان وابسته میگن نیوز وانمود کنید.
  12. شما بدون دریافت پروانه رسمی‌ از این تارنما حق کپی‌ کردن و یا استفاده غیر مجاز از الگو، لوگو و یا طراحی‌ این تارنما را ندارید. همچنین در صورت نیاز به نقل مقالات و نوشتاراز این تارنما میبایست که منبع نوشتار با درج لینک به برگ مورد نظر درج شود. در صورت نیاز میتوانید از بخش تماس ها برای دریافت اطلاعات بیشتر بهره برید.
  13. چنانچه فکر می‌کنید مقالات و نوشتار این تارنما متعلق به شما میباشد و در این تارنما بدون پروانه شما پخش شده خواهش می‌کنیم با بهره از برگ تماس ها با ما تماس گیرید تا رسیدگی شود.
  14. خارج از موارد ذکر شده در این برگ میگن نیوز به هیچ وجه مسئولیت پیش آمد تاخیر، اشتباه و یا عدم دریافت سرویس ها به دلیل مشکلات تارنما، اتفاقات طبیعی، تصادفات، نبود اینترنت، مشکلات رایانه ای، عدم دانش استفاده از اینترنت و یا رایانه، اعتصابات،  مشکلات کارگری، تظاهرات، آتش سوزی، سیل، توفان و یا کلا هر اتفاقی که زیر کنترل این تارنما نیست را پذیرا نمیباشد.
  15. این تارنما مسئولیت دخالت و یا تاثیر قوانین جهانی‌ و یا دولت های محلی و کشوری را پذیرا نیست و مسئولیت درستی‌ و یا بهره گیری از ابزار داده مورد استفاده شما از طریق شرکت های دیگر مانند مرورگر، ابزار جستجو و هرگونه نرم افزار و یا سخت افزار مورد استفاده شما را قبول نمی‌ کند.
  16. در صورت درخواست و دستور دولت و یا پلیس کشور انگلستان که این تارنما در آن خانه دارد ما مجبور خواهیم بود تمام اطلاعات موجود در سرور های خود را در اختیار آنها قرار دهیم. این اطلاعات برای مدت ۶ ماه ضبط و بایگآنی‌ میشوند.
  17. شما به هیچ وجه پروانه تماس غیر مجاز با دیگر کاربران و یا سازمان های حامی‌ و یا کاربر از این تارنما را ندارید.
  18. شما حق پخش ویروس و یا کرم های آسیب رسان از طریق هیچ بخش از این تارنما را ندارید .
  19. در هنگام استفاده از این تارنما شما میبایست که تمام قوانین کشور محل سکونت خود را رعایت کنید، این شامل حفظ حق چاپ و نشر نوشتار نیز می‌باشد.

درصورت شکستن قوانین بالا ما این حق را خواهیم داشت تا از ورود شما به تارنما جلوگیری کنیم.

گرچه ما تمام کوشش خود را برای جلوگیری از شکستن قوانین بالا خواهیم کرد ولی‌ امکان درج موارد نخواسته موجود است و از این روی ما هیچگونه مسٔولیتی را در این راستا به عهده نمیگیریم. در نهیات شما باید در استفاده از تارنما هشیار باشید.

نام میگن نیوز، تارنمای میگن نیوز و آرم میگن نیوز علائم تجاری این تارنما میباشند و استفاده و کپی‌ کردن از آنها بدون پروانه قبلی‌ غیر قانونی می‌باشد.

میگن نیوز این حق را حفظ می‌کند تا در آینده این مورد را ویرایش کرده یا معلق کند. در چنین صورتی‌ بازدیدکنندگان هنگام ورود به تارنما آگاه شده و امکان مرور تغییرات را خواهند داشت.

در صورت هرگونه اختلاف نظر و یا مشاجره قانونی، شما و ما قبول می‌کنیم تا به قانون رسمی‌ کشور انگلستان که میگن نیوز در آن فعال است رجوع کنیم. تمام اختلافات قانونی در دادگاه های کشور انگلستان رسیدگی شده و تصمیم نها‌یی قانون این کشور می‌باشد.