29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

رژیم ایران بین بهروزی مردم و یا ادامه تجاوز کاری دومی را برگزیده است

ایران

انتظار می‌رفت اکنون که رژیم ایران بر سر دوراهی رسیده است، در ادامه برنامه های اتمی یا تلاش برای رفاه مردم دومی را برگزیند اما اکنون دیده می شود که آنها به همان راه اول ادامه می‌دهند.

 اتم را می‌خواهند،تجاوز کاری را می‌خواهند، به تعرض ادامه می‌دهند و همچنان فریاد می کشند که می خواهند بر دنیای اسلام و سراسر عالم و هستی مسلط شوند و می بینیم که در همه چیز و در هر زمینه‌ای به بن بست رسیدند و شکست خوردند اما اعتراف به شکست نمی کنند و در چنین حالتی شوربختانه می شنویم که مردم ایران نیز میان فقر و کرونا دومی را برگزیدند.

یعنی آنقدر از فلاکت و محنت رنج می برند و آنقدر وضع کشورشان وخیم شده است که ترجیح می دهند کرونا بگیرند و بمیرند و از این وضعیت رهایی یابند و این باعث تاسف بسیار است که هستند ایرانیان دیگری که آرزو می‌کنند که اسرائیل و یا هر کشور دیگری به خاک ایران حمله کند و تا شاید بتوانند آنان را از این رژیم مصیبت‌بار نجات دهند.

چقدر اندوهگین می شویم وقتی این چنین می شنویم.

خاک ایران هرگز مورد تهاجم قرار نگیرد و جنگی در سرزمین ایران رخ ندهد حتی اگر هدف آن رهایی ملت ایران باشد.

ظاهراً آغاز مذاکرات اتمی می‌توانست پیش زمینه‌ای باشد که حکومت اعتراف کند که در اجرای برنامه های اتمی و موشکی خود شکست خورده.

بیش از ۲۴ سال در این زمینه تلاش کرده است و میلیاردها و یا شاید صدها میلیارد دلار از پول ملت ایران را در این راه هزینه کرد و در واقع هزینه به هدر داده است و امروز هنگام آن است که بیدار شوند و راه درست را برگزینند و دریابند که وظیفه و رسالت هر حکومتی در درجه نخست تامین رفاه مردمان آن سرزمین است و نه تجاوزگری به دیگران.

تغییر دولت در ایالات متحده و آمدن بایدن به جای ترامپ می‌توانست برای حکومت اسلامی ایران بهترین راه نجات باشد.

فردی آمده است که می گوید فشار حداکثری اقتصادی را کنار می گذاریم و بیاییم از طریق دیپلماسی این مشکل را حل کنیم.

ومی شنویم آنچه که امروز برخی از جوامع و محافل در تهران می گویند و همچنان بر طبل جنگ می‌کوبند و همچنان می گویند که کوچکترین گذشتی نباید صورت گیرد و علی خامنه‌ای نقش ترفند باز را در پیش گرفته است.

از یک سو می‌گوید که سختگیری کنید و تسلیم نشوید و اعتماد نکنید و به آمریکا امتیاز ندهید و از سوی دیگر ادعا می‌کند که به فرزندان خود یعنی آنانی که برای مذاکره به وین فرستاده اعتماد کامل دارد و بگذارند کارشان را بکنند و هم به میخ میزند و هم به نعل…

خامنه ای همیشه اینگونه رفتار کرده است.

ما نمی‌دانیم که گفتگوهای وین در چه مراحلی قرار دارد و تا چه حد پیشرفت کرده است.

اگر حکومت ایران قصد جدی داشت می آمد و به طور مستقیم با ایالات متحده وارد گفتگو می شد اما آنها می‌گویند گفتگو بی گفتگو اما اگر گفتگوی غیرمستقیم باشد قبول می‌کنیم ما در این هتل می نشینیم و شما در هتل دیگر و دلالان اروپایی در رفت و آمد هستند و میان ما میانجیگری می کنند.

چگونه می توان با این شیوه به توافق رسید؟

و اگر هم به توافق برسند چگونه می‌توانند بنشینند و توافقنامه را تدوین کنند؟ شترسواری و آن هم دولا دولا…

آیا آنها تصور می کنند که دنیا اجازه خواهند داد که به بمب هسته‌ای برسند؟ آیا اسرائیل به آنها اجازه خواهد داد که این نقشه شیطانی را عملی سازند؟

حالا گیریم یک بمب ساختند، دو بمب ساختند با آن چه کار می توانند بکنند؟ خودشان می‌گویند که کشورهای دیگر ده‌ها و صدها بمب دارند.

آیا آن کشورها بیکار نشسته و آیا دست روی دست خواهند گذاشت و واکنشی نشان نخواهند داد؟

و به فرض هم بمب اتم را بسازند آیا با آن می تواند آرزوی خود را برای تسلط بر کشورهای منطقه عملی سازند؟

آیا اگر آن را بسازند می‌خواهند بر سر اعراب اسرائیل فرود آورند؟

از میان هر ۵ نفر اسرائیلی یکی عرب است و در ۸۰ درصد از موارد این اعراب مسلمان هستند.

آیا رژیم ایران وقتی می گوید که ما می‌خواهیم حیفا و تل‌آویو را ویران و نابود سازیم به این مسلمان ها فکر می کند؟

چهل درصد از جمعیت بندر حیفا را مسلمانان عرب تشکیل می دهند.

و در شهر تل آویو یک اقلیت بزرگ‌عرب زندگی می کند آیا آنها را هم می خواهید بکشید؟

و یا بمب هسته‌ای خود را به سوی اورشلیم تنظیم کرده‌اید.

آیا مسجد الاقصی را می‌خواهید ویران کنید؟

این اندیشه های نابخردانه را ما در همه امور حکومتی می بینیم و از آن رنج می‌بریم و در واقع خود مردم ایران است که رنج آن را تحمل می‌کند و یک نمونه دیگر می‌گویند وظیفه دینی ما شیعیان ایجاب می کند که بر دنیای اسلام مسلط شویم و ظلم تاریخی به شیعیان و پیروان حضرت امام علی را جبران کنیم.

آیا چنین برنامه‌ای در جهان اسلام امروز قابل اجرا خواهد بود؟

شیعیان تنها ۱۰ درصد از باورمندان مسلمان جهان را تشکیل می‌دهند آیا آن کشورها اجازه خواهد داد که ایران در آنها مسلط شود؟

خمینی قبل از آنکه به قدرت برسد در کتاب کشف الاسرار و در کتاب جمهوری اسلامی نوشته بود که حکومت وهابی عربستان را باید سرنگون کرد.

چرا؟

چون آنها کلیدداران حرمین شریفین هستند و این کلیدها باید در دست ما شیعیان باشد.

آیا دنیای اسلام اجازه چنین کاری را خواهد داد؟

اکنون سالیان دراز است که حکومت ایران با دولت عربستان در حال جنگ و جدال است.

تاریخ ۴۰ سال گذشته نشان می‌دهد که حکومت ایران چقدر در این راه هزینه کرده است.

برائت از مشرکین را به یاد دارید که خمینی گفت: بدون تظاهرات سیاسی در مکه و مدینه حج مورد قبول نیست.

پس چه شد؟ چه سودی برای آنها داشت؟

بیش از ۵۰۰ نفر در یک روز کشته شدند. آن هم در سرزمین مقدس مکه و مدینه.

آیا سودی به حال ملت ایران داشت؟

اکنون هم در شدت انزوا می کوشند که با عربستان وارد گفتگو شوند، می بینند که دولت عراق دست دوستی به سوی عربستان درست کرده است و می‌بینند که رژیم ایران در منطقه تنها مانده است و به عربستان نیاز دارد عربستانی که ممکن است فردا با اسرائیل قرارداد صلح امضا کند.

ولی آیا این گفتگو ها نیز به نتیجه خواهند رسید؟

گفته بودند که ارتش قدرتمند اسلام می تواند جهان مسلمان را نجات دهد تصور باطل شان این بود که بر سرزمین بزرگی مانند ایران مسلط شده اند و ثروت طبیعی این سرزمین به دست آنها افتاده است و ایران بیش از ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد که حدود ۹۰ درصد آنها مسلمان شیعه هستند و این می تواند پشتوانه و لشکر بزرگی برای اسلام باشد اما اشتباه می کنند در این حساب نه فقط در جنگ با عراق خود مردم ایران دیگر حاضر نبودند به مصاف صدام حسین بروند که سراسر خاک ایران را رها کرده بود بلکه امروز در نبرد هایی که حکومت ایران در یمن و عراق و سوریه و لبنان به راه انداخته ایرانیان دیگر حاضر نیستند بجنگند و خون خود را در راه این رژیم بریزند و حکومت اسلامی دست به دامان مسلمانان عراق شده است و پاکستان و افغانستان و همه آن خیل بیکارانی که به دنبال نان و معیشت خود می گردند و به این گروه های ترور پیوستند.

ایرانی ها حاضر نیستند خون خود را در عراق و در سوریه ریخته و قربانی کنند و یا در یمن به هدر بدهند به امید واهی آنکه حکومت اسلامی نسخه شیعه ایران بتواند رهبری جهان اسلام را به دست گیرد و فریاد نابود باید گردد علیه اسرائیل سر می‌دهند و ساعت دیجیتال نصب کرده‌اند که ثانیه شماری کند که چه هنگام اسرائیل نابود خواهد شد.

این شیوه رفتار کودکستانی است…

دست بردارند…

حالا هم انفجاری در یک کارخانه موشک سازی اسرائیل رخ داده و می‌گویند ما بودیم که این کار را کردیم و یک موشک زمین به هوای سوریه که به جنگنده اسرائیلی ثابت نکرده و وارد حریم هوایی اسرائیل شده و منفجر گردیده و قطعات آن در صحرا متلاشی شده است را می‌گویند ما بودیم که میخواستیم دیمونا را مورد هدف قرار دهیم و ما بودیم که میخواستیم از حکومت اسرائیل انتقام بگیریم.

ببینید که خفت و خواری و ضعف آنها به چه مرحله ای رسیده که با خیالات موهوم می خواهند بگویند بله ما نبرد کردیم و پیروز شدیم و می‌گویند اسرائیل در حال افول و نابودی است همان گونه که ادعا کرده بودند که آمریکا در حال افول است و غرب در حال افول است…

آن ها خود پول ندارند که واکسن بخرند و یا مدیریت ندارند که این مشکل را حل کنند اکنون می‌گویند ما برتر هستیم و می‌خواهیم دنیای غرب را نیز به تصرف خود درآوریم البته این را دولت چین هم می گوید اما دولت چین پشتوانه دارد و اقتصاد آن شکوفا می شود آن رشوه خواری و فساد و ارتشا ای که در حکومت ایران وجود دارد در چین وجود ندارد.

آنها با سخت کوشی می خواهند که اقتصاد دنیا را به دست گیرند آیا حکومت ناتوان و ضعیف اسلامی ایران چنین قدرتی دارد؟

آنچه تاکنون کرده‌اند این بوده که روز به روز ملت ایران را به ذلت و فقر و ناداری و بیماری و رنج نزدیکتر ساخته اند.

می‌شنویم که امروز ایرانی هایی هستند که می‌گویند ای کاش کرونا بگیریم بمیریم و از این ذلت نجات یابیم…

شرم کنید اگر یک ایرانی می‌آید و چنین تصور می‌کند و چنین می‌گوید…

شما ملت ایران را به آستانه خودکشی رسانیده اید و تازه می خواهید که بر دنیای اسلام نیز مسلط شوید و عراق و سوریه و لبنان را لبنان و سرزمین های دیگر را به تصرف خود درآورید.

یک نگاه به رویدادهای منطقه و جهان کنند و ببینند که دنیا عوض شده و آنها باید درس عبرت بگیرند و راه خود را عوض کنند.

به پیمان ابراهیم بنگرند و ببینند که دنیای عرب چگونه از خصومت با اسرائیل دست برمی دارد و به سوی این کشور نشان دوستی و همکاری می‌دهد.

شما در کجا هستید؟

شما هنوز از نابودی اسرائیل سخن می‌گویید.

یعنی از دنیا و از امکانات و دیپلماسی و عقلانیت کاملاً به دور مانده اید عقب‌مانده بودید و عقب مانده تر شده اید.

و امروز بیایید و از شکست ها و ناکامی های خود درس عبرت بگیرید.

کرونا را به یاد آورید و به یاد آورید که تا چه حد در هر زمینه ناتوان و عاجز هستید و این را ملت ایران به خوبی میداند…

اورشلیم -۴اردیبهشت ۱۴۰۰ خورشیدی؛۲۴ آوریل ۲۰۲۱ میلادی

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید