29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

خودشان می خواهند دنیا را ببلعند ولی انگ آن را به یهودیان می چسبانند.

نوشتار

آنان، جز به مرگ و نابودی، جز به ویران سازی و انهدام، جز به سرکوب و آزار رسانی، به هیچ چیز دیگر نمی اندیشند.

 نمی اندیشند، چون نمی توانند بیندیشند و گستره فکری آن ها، به همین میزان محدود می شود.

حالا آمده اند و به طور رسمی از دهان کثیف خود این شعار ناپاک را انتشار می دهند که اسرائیل ویروس کورونا است و این ویروس را نابود باید کرد و زیر آن می نویسند: “ملت های آزاده جهان باید به رهایی فلسطینیان کمک کنند”.

و همه این ها را در آستانه یک اقدام نمایشی موسوم به “روز جهانی قدس” انجام می دهند تا شاید ملت ایران را به سوی خود بکشند، زیرا خوب می دانند که ایرانیان، تا چه حد این گروه دروغ پرداز و سیه دل و بد اندیش را تنها گذاشته است و دیگر در بازی های آن شرکت نمی کند.

آن قدر پلید هستند، که در آستانه “روز جهانی قدس” در صدد به آتش کشیدن آرامگاه باستانی استر و مردخای در همدان بر می آیند که خوشبختانه موفق نمی شوند.

نسخه دیگری از داعش هستند و به ادیان و فرهنگ های دیگر خصومت می ورزند، و هیچ چیزی جز آن چه را که خود می گویند و خود می کنند و خود می اندیشند باور ندارند و خواستار انهدام آن هستند.

یهودستیزی در پیکره پلید آن ها تا آنجا ریشه دوانیده که رهبران سرزمین یهودیان و ملت اسرائیل را کورونا می نامند.

خودشان کورونا هستند که ایران مترقی را به خاک سیاه کشاندند، زنان ایران را دوباره در بند کشیدند، زبان مردان ایران را بریدند و تلاشگران راه آزادی ایران را به زندان انداختند و شکنجه کردن و کشتند.

اسرائیل با توان علمی خود، با رهبران شایسته خویش، با خلق انسان دوستی و همیاری جهانی، در تلاش برای یافتن واکسن ضد کورونا و داروی درمان کووید ۱۹ می باشد.

آنان هستند که به دست خود کورونا را در سراسر ایران شیوع می دهند و آئین مذهبی را از سلامت انسان ها مهمتر می دانند و پولی را که باید برای درمان کورونا زدگان هزینه شود، در راه اتم و موشک و جنگ و کشتار صرف می کنند.

کورونا همانند یک دشمن نامریی، همه سرزمین ها را به تسلط در آورده و در همه کشورها شایع شده است.

حکومت ایران است که مانند کورونا، می کوشد همه مردمان منطقه را به تسلط خود درآورد.

تنها حکومت دنیا که برای انجام آرمان های استعماری و کولونیالیستی خود لشگر ویژه ای برپا ساخته، حکومت اسلامی ایران است.

چیزی را به نام “سپاه قدس” برپا کرده اند تا مانند انگلیس در قرن نوزدهم، کشورهای همسایه را به کولونی خود مبدل سازند.

آنها کورونا هستند! آن ها تنها کورونای جهان هستند، زیرا هیچ کشور و هیچ حکومت دیگری در جهان سپاه قدس ندارد و زینبیون و فاطمیون و حشدالشعبی وسرایا النجبا و گروه های آدمخوار دیگر را برپا نساخته تا آدم بکشند.

آنها خودشان کورونا هستند که در کشتن نیم میلیون نفر مردم مسلمان سوریه، به رژیم بشار اسد یاری رساندند و اکنون ترور فلسطینی را پرورش می دهند تا مانند گوشت دم توپ، آن را به مصاف اسرائیل بفرستند تا شاید به این آرزوی باطل اباطیل برسند که همانا نابودی اسرائیل است.

برای آن که ظاهرا نشان دهند که کار خوبی می کنند که با اسرائیل دشمنی می کنند و یهودستیزی را همانند کورونا ترویج می دهند، به همان ادعای کهنه مسیحیت در طول قرن های گذشته متوسل می شوند که ادعا کرده بود یهودیان می خواهند بر جهان مسلط شوند – و این در حالی که یهودیت هرگز یک دین تبلیغی نبوده و برای کشاندن دیگران به این دین هیچ تلاشی نکرده: نه دیگران را در آتش سوزانده و نه سر آن ها را شمشیر از بدن جدا کرده است.

یهودیت از گرویدن دیگران به این باور دینی هیچ مخالفتی نداشته و ندارد، ولی هرگز برای افزایش شمار باورمندانش تلاش تبلیغاتی نداشته است.

آن ها از روی پلید اندیشی، واژه “صهیونیسم بین المللی” را به میدان کشیدند.

بله یهودیان افتخار می کنند که خود را نسبت به یکدیگر مسؤول می دانند و می کوشند به هم کمک کنند.

یهودیان، همه یک قوم و یک قبیله و یک ملت هستند که در کشورهای مختلف پراکنده شده اند و بسیار طبیعی است اگر یک یهودی در نقطه ای هدف آزار قرار می گیرد، دیگر یهودیان از سراسر دنیا به یاریش می آیند و از او حمایت می کنند.

ما به این حسن برادری و همیاری افتخار می کنیم. ایرانیان برون مرزی نیز از آن یاد بگیرند.

یک قوم کوچک مانند قوم اسرائیل، که دو هزار سال ضعیف و زیر فشار و مورد ستم بوده، چه انگیزه ای دارد که بخواهد آقای جهان شوند؟ وقتی همیشه این ملت را آزار داده اند، چه انگیزه ای دارد که رهبری دنیا را به دست گیرد؟ اگر چنین قصدی داشت، پس چگونه است که آلمان هیتلری به هر کشور اروپایی که رسید، ابتدا یهودیان را گردآوری کرد که به بازداشتگاه های مرگ بفرستد؟

همان پلید اندیشانی که ادعا می کنند یهودیان قصد تسلط بر جهان را دارند، خودشان علنا می گویند که آرمانشان بدست گرفتن رهبری جهان اسلام، و پس از آن تسلط بر جهان است.

و نه تنها می گویند، بلکه همه امکانات مالی و انسانی و معنوی ایرانیان و شیعیان منطقه و جهان را می خواهند در این راه بسیج کنند و به این توطئه بین المللی خود جامه عمل بپوشاند.

در روز اعلام استقلال اسرائیل به تاریخ میلادی، درصدد بر می آیند که آرامگاه استر و مردخای در همدان را به آتش بکشند، همان مکان مقدسی را که حلقه پیوند مردم یهود با ملت ایران و پویند تاریخ یهود با تاریخ ایران زمین است.

آن ها داعش هستند و جز این، نام دیگری نمی توان بر آنان نهاد.

فردی به نام علیرضا سلطانشاهی که لقب او “رئیس پیشین مرکز مطالعات فلسطین” است پا جای پای هیتلر می گذارد و می گوید “صهیونیسم همچون ویروس کورونا باعث آلوده شدن بخش های قابل توجهی از جهان شده است”.

چه پلید می گوید این وجود اهریمنی: صهیونیسم، یعنی یهودیان، در طول تاریخ و در سراسر جهان، علم و دانش و معنویت و اخلاق و نیکوکاری و پزشکی و موسیقی و هنر و تربیت برای جهانیان آورده اند، شما چه کرده اید جز مرگ و خونریزی و انسان ستیزی؟ کدام کشفیات علمی را انجام دادید. به دانش بشری چه خدمتی کردید؟ در اعتلای فرهنگ ایرانی چه گامی برداشتید؟

بله یک گام مهم برداشتید: آمدید و مجسمه فردوسی را پایین کشیدند، زیرا نگهدار فرهنگ ایران زمین بود و با بربریت پا برهنگانی که بر ایران مسلط شده بودند، و علنا می خواستند یک حکومت جهانی برپا کند و سراسر گیتی را در تسلط خود درآورند، مخالفت می کرد.

در یک رشته تبلیغات اهریمنی در آستانه آن چه که “روز جهانی قدس” یعنی روز تلاش رژیم ایران برای تسلط بر جهان به راه انداخته اند، مزدور دیگری به نام سعدالله زارعی می نویسد: «قدس، فقط بقعه ای نیست، بلکه سرزمینی است که با انبیاء الهی و ادیان ابراهیمی پیوند عمیقی دارد و هزاران سال است که ادیان الهی به آن می نگرند».

سعدالله زارعی، با این سخنان، عملا به مالکان اصلی این سرزمین حق مالکیت می دهد، زیرا اورشلیم، یا به گفته آنان قدس، که برگرفته از واژه بیت المقدس یهود است، یک هزار و ششصد سال پیش از ظهور دین مبین اسلام، توسط حضرت داوود پادشاه یهود برپا شد و دو برابر اسلام پیشینه تاریخی دارد. پس، چگونه است که شما حق یهودیان را بر سرزمین پدری انکار می کنید و آن را متعلق به تروریست هایی می دانید که مانند شما، می گویند که اسرائیل باید نابود شود؟

این ژاژخواهان و یاوه سرایان، دوران پایانی عمر حکومت خویش را می گذرانند و مرگ را نزدیک می بینند و نفس های آخر خود را می کشند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید