26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

آیا اسرائیل و ایالات متحده می توانند از اتمی شدن ایران جلوگیری کنند؟

نوشتار

پرزیدنت ترامپ در آخرین سخنان خود که در یک همایش انتخاباتی بیان شد، دوباره تاکید کرد که ایالات متحده اجازه نخواهد داد حکومت ایران به بمب اتمی دسترسی یابد.

همین تعهد بارها از زبان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و دیگر مقامات ارشد آن کشور بیان گردید. همچنین بنیامین نتانیاهو در همایش رسانه ای مشترک با پمپئو در اورشلیم، از خطرات بمب هسته ای ایران سخن گفت و تاکید کرد که دنیا باید از ادامه تحریم های تسلیحاتی علیه رژیم ایران جانبداری کند.

در یک مصاحبه تلویزیونی که شب گذشته (دوشنبه) از شبکه تلویزیونی در لوس آنجلس پخش شد، از منشه امیر پرسیده شد که تا چه حد این تعهد آمریکایی برای جلوگیری از اتمی شدن حکومت ایران می تواند باورکردنی و عملی باشد و همچنین، اسرائیل تا چه حد خواهد توانست از مجهز شدن حکومت ایران به بمب هسته ای جلوگیری کند؟

در این مصاحبه یادآوری شد که دنیا نتوانست از اتمی شدن کشورهایی چون کرده شمالی و هند و پاکستان جلوگیری کند، پس چگونه خواهد توانست جلوی اتمی شدن رژیم ایران را بگیرد و تا چه حد این گونه وعده ها می تواند عملی باشد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید