29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

واترپلوی ایران همچنان امیدوار به حضور در المپیک

ایران

باتوجه به تعویق رقابت‌های المپیک، تیم ملی واترپلوی ایران همچنان به حضور در این مسابقات امیدوار است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2020 که مقرر بود 20 تا 26 بهمن 98 به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شود، به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد. تاریخ پیشنهادی برگزاری این مسابقات 5 اسفند 98 بود که در این تاریخ هم شرایط برای برگزاری رقابت‌ها فراهم نشد.

مدتی بعد فدراسیون جهانی شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد که نتایج بازی‌های آسیایی 2018 ملاک حضور نماینده آسیا در المپیک خواهد بود که با این شرایط کشور قزاقستان، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا شانس حضور در المپیک توکیو را داشت.

شیوع ویروس کرونا موجب شد تا مسابقات المپیک به تعویق بیفتد و این امر باعث شد تا فدراسیون جهانی شنا برای انتخاب نماینده آسیا در این رقابت‌ها زمان کافی داشته باشد. به این ترتیب قزاقستان نمی‌تواند به طور مستقیم به این بازی‌ها راه یابد و باید مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود.

به گفته مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با توجه به درگیری اکثر کشورها با ویروس کرونا هنوز زمانی برای برگزاری رقابت‌های انتخابی اعلام نشده، اما صعود مستقیم قزاق‌ها به المپیک باید لغو شود.

به این ترتیب شاگردان الکساندر چیریچ همچنان به حضور در المپیک امیدوار هستند و این شانس را دارند تا برای رسیدن به این مسابقات مهم با حریفان خود رقابت کنند. گفته می‌شود ملی‌پوشان واترپلو این روزها در خانه تمرینات بدنسازی خود را دنبال می‌کنند و به محض فراهم شدن شرایط، این تمرینات در استخر پیگیری خواهد شد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید