26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

دولت بعد از 2 سال هنوز پیش پرداخت خرید واگن های مترو را نداده است

ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه اگر مسافران مترو زیاد شوند امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود ندارد، گفت: 2 سال پیش قرارداد 630 واگن بسته شد و قرار بود دولت پیش پرداخت آن را بدهد ولی این امر تاکنون رخ نداده است.

 

بیش از 2 ماه از اعلام ورود پاندمی کرونا به کشور می گذرد. مدیریت شهری از ابتدای شیوع این بیماری در کشور برای رفع مشکل اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد هرچند نواقصی هم در این امر وجود داشت.

مدیران شهری بسیاری از مکان های شهرداری از جمله مراکز ورزشی را تعطیل کردند و خواستار تعطیلی سیستم حمل و نقل عمومی شدند ولی این خواسته از سوی تصمیم گیران رد شد.

با شروع به کار بسیاری از مشاغل میزان تردد در مترو و اتوبوس افزایش یافت و مدیریت شهری تصمیم گرفت طرح فاصله گذاری اجتماعی را اجرایی کند هر چند اجرای این طرح با مسافران بالای 450 هزار نفر در روز به گفته مسوولان شهری شدنی نیست.

دولتی ها اعلام کردند که حدود 26 درصد از شیوع ویروس کرونا از طریق حمل و نقل عمومی است اما هنوز برای پیشگیری از شیوه این بیماری حتی زدن ماسک را هم در مترو اجباری نکرده اند.

از سوی دیگر ستاد کرونا محدودیت های طرح ترافیک را لغو و بسیاری از خیابان های تهران قفل شد و حتی پلیس هم در این زمینه هشدار داد البته حواشی در خصوص دریافت عوارض از محدوده طرح ترافیک ایجاد شده است

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید