20
شنبه, آوریل
شنبه 1 ارديبهشت 1403 Saturday 20 April 2024 11 شوال 1445

به جونه تو اگه بچه ها نبودند طرفو کشته بودم.

ایران

رجز خونی های رژیم فقط برای مصرف داخلی‌ و آن هم مزدوران خودی است. کله گنده هاتون را آمریکا نابود کرد هیچ غلطی نتوانستید بکنید حالا شروع به تهدید های توخالی کرده آید

داستان این رژیم در زیر؛

 

 سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه شامگاه پنجشنبه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به منظور تشریح فرآیند پرتاب موفق ماهواره نظامی نور توسط ماهواره‌بر قاصد، اظهار داشت: این موفقیت لطف و عنایت الهی بود و همین ابتدا یادی می کنم از شهید تهرانی مقدم که پایه گذار این صنعت بودند؛ از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، عزیزان وزارت دفاع و به ویژه سازمان صنایع هوافضا که ما را در ساخت موتور مرحله اول که مربوط به موشک‌های زمین به زمین است یاری کردند تشکر می‌کنم.

وی افزود: ما میدانستیم که دشمنان به دنبال رصد این کار هستند و تلاش کردیم که به صورت چراغ خاموش کار را پیش ببریم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه آن روزی که عین الاسد را می‌زدیم؛ تصور خود ما این بود که پاسخ می‌دهند، خاطرنشان کرد: ما هم ۴۰۰ نقطه را آماده کرده بودیم که بزنیم.

وی با بیان اینکه انشالله ماهواره بعدی را در مدار بالاتر قرار خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ما نقش نخ تسبیح را داریم و دانه های این تسبیح همین جوانان و شرکت‌های دانش بنیان است.

سردار حاجی زاده گفت: کل کارهای موشک های زمین به زمین و ماهواره‌برها بنیانش را شهید تهرانی مقدم گذاشت و شاگردان ایشان ادامه دادند و نتیجه آن را امروز می‌بینیم.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید