29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

حسن روحانی،‌ ‌ در واکنش به انتقادها از میزان وام یک میلیون تومانی به شهروندان، افزود: «بعضی‌ها می‌گویند یک میلیون کم است،‌ اما برای خیلی خانواده‌ها در این شرایط سخت مهم است. توان دولت این مقدار بوده است»

ایران

حسن روحانی در پاسخ به مردمی که می گویند کمک معاش یک میلیون تومانی، بسیار ناچیز است، اقرار کرده گفت: وام یک میلیون تومانی کم است، اما بیش از این نمی توانیم بپردازیم، توان ما همین بود

 این در حالی که شماری زیادی از خانواده ها کم درامد ایرانی در روزهای اخیر دائما تذکر داده اند که این پول هیچ کمکی به آنها نمی کند و کم است.

حسن روحانی،‌ ‌ در واکنش به انتقادها از میزان وام یک میلیون تومانی به شهروندان، افزود: «بعضی‌ها می‌گویند یک میلیون کم است،‌ اما برای خیلی خانواده‌ها در این شرایط سخت مهم است. توان دولت این مقدار بوده است».

وی گفت: «مردم می‌گویند دولت می‌تواند بیشتر بدهد مگر دولت پول ندارد،‌ البته دولت می‌تواند بیشتر بدهد، منتها به شرط این‌ که ما محاسبه آثار و عواقب آن را انجام دهیم».

روحانی گفت که هروقت نقدینگی زیاد به ما دادند ما هم کمک هایمان را بیشتر می کنیم.

روحانی دوباره بر کافی بودن تجهیزات پزشکی برای مردم و کادر درمانی تاکید کرد و گفت: «بیمار پشت در بیمارستان ما در انتظار نمی‌ماند».

وی مدعی شد که توان تجهیزات درمانی ما بالاست و در آینده ای نزدیک قادر خواهیم بود که کیت‌های تشخیص کورونا را به خارج صادر کنیم .

روحانی در حالی این سخنان را بیان می کند که هفته گذشته سازمان نظام پزشکی کل کشور به فقدان تجهیزات و امکانات پزشکی در ایران اشاره کرده بود.

و کورونا صنف قنادان و شیرینی پزان راهم بی نصیب نگذاشته است: صنف قنادان کشور در مرز ورشکستگی قرار دارد .

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید