25
پنج شنبه, آوریل
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 Thursday 25 April 2024 16 شوال 1445

روحانی و دست اندرکاران رژیم در بی اهمیت دانستن خطر کورونا، به جنایت علیه مردم ادامه می دهند

ایران

در واکنش به سخنان دوباره حسن روحانی در مورد کم اهمیت دانستن خطر ویروس کورونا، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشتند که رئیس جمهوری اسلامی ایران، با این سخنان، دوباره علیه سلامت مردم ایران مرتکب جنایت می شود و یک بار دیگر ثابت می گردد که او، به امید نجات رژیم از خشم مردم و برای جلوگیری از ورشکستگی کامل اقتصادیِ این حکومت، مردم را تشویق می کند به سر کارهای پیشین خود باز گردند.

 حسن روحانی در آخرین سخنان خود گفت که میزان مرگ و میر از ویروس کورونا بسیار کمتر از درصدی است که قبلا پیش بینی شده بود و بنابراین، بسیاری از رشته های فعالیت اقتصادی باید دوباره برقرار کردند.

روحانی به دروغ گفت که در یک کارخانه که دو هزار کارگر دارد، هیچ مورد ویروس کورونا دیده نشده است. او نام این کارخانه را نبرد، ولی این ادعا در حالی مطرح می شود که شماری از کارگران یک کارخانه تولید ماسک بهداشتی، به کورونا مبتلا شده اند.

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت، امروز (چهارشنبه) یک بار دیگر تاکید کردند که به علت ناشناخته بودن ماهیت و شیوه عمل ویروس کورونا، و از آنجا که تا کنون واکسن و یا دارویی برای درمان آن یافت نشده بهترین شیوه شکستن زنجیرۀ انتقال ویروس از فردی به فردی دیگر، ادامه فاصله گیری اجتماعی می باشد. ولی در ایران، هر روز بر تراکم جمعیت در خیابان ها و آمد و شد خودروها در جاده ها افزوده می شود.

در همان حال،  رژیم همچنان به پنهانکاری در مورد شمار مبتلایان ادامه می دهد و با پایین نشان دادن شمار قربانیان و مبتلایان جدید، می کوشد این تصویر را در مردم ایجاد کند که خطر کورونا را پشت سر می گذارند.

یک توصیه دیگر حسن روحانی نیز که موجب گمراهی مردم و بی اعتنایی آنان نسبت به خطرات می شود، توصیه اوست که گفت “بهترین راه برای عدم ابتلا به کورونا، امیدواری و نیک اندیشی است و این در حالی که بهترین راه، رعایت فاصله گیری اجتماعی و اقدامات احتیاطی دیگر است.

سخنان امروز سپاهی ابوالفضل شکارچی در مقام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح نیز می تواند تکان دهنده باشد. او گفت: «در برابر کشته شدن یا مردن این شمار زیاد افراد، فوت چند پزشک و پرستار در اثر ابتلا به کورونا چه اهمیتی می تواند داشته باشد!»

سپاهی شکارچی، امروز (چهارشنبه)، همچنین مژده داد که ۳۶۰۰ تن از افرادی که نسبت به خطر کورونا، از طریق شبکه های اجتماعی، هشدار داده بودند، توسط رژیم بازداشت شده اند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید