26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

بزرگ نمأیی های دروغین

ایران

پارلمان انگلستان شامل ۶۵۰ عصو است که در حال حاضر ۲۹۸ نفر از آنها محافظه کار، ۲۴۳ عضو حزب کارگر و بقیه از احزاب کوچک دیگر هستند.

به نقل از اخبار نشریات ایران ۱۳۰ نفر در پارلمان درخواست قطع رابطه با اسرائیل در داده ا‌ند.

نخست که این تعداد نزدیک به یک ششم کل پارلمان و نصف اعضأ حزب کارگر هستند.

 

دوم اینکه تمام این درخواست کنندگان او حزب کارگر هستند.

جهت آشنایی با این فرقه چپ گرا میتوانیم ریشه آنها را در تمام کشور های جهان که چپ گرا ها قوت گرفته ا‌ند پیدا کنیم.

مانند چپ گرای های خودمان اکثرا نژاد پرست، قدرت طلب، وطن فروش و دروغ گو.

نخستین دروغ این گروه ها همان ادعا به آزادی خواهی‌ و طرفداری از کارگران و مظلومان جهان است که تاریخ نشان داده از اولین قربانیان همین چپ گرا هستند.

سپس ادعا این فرقه به ضد نژاد پرستی‌ بودن است. در صورتی‌ که همین گروه هر کجا به قدرت رسیده نخست به تفکیک نژاد ها و ادیان و طبقه های جامعه پرداخته.

بزرگترین فرق چپ گرا ها با راست گرا ها در این خلاصه میشود؛

راست گرا ها سیاست خود را بر این میگذارند که اگر ما همه را پولدار، مالک و صاحب شغل کنیم آنها از زندگی‌ راضی‌ خواهند بود و حاضر به تغییر رژیم نخواهند بود و ما بر قدرت باقی‌ میمانیم.

چپ گرا ها سیاست خود را بر این میگذارند که تا زمانی‌ که مردم فقیر، بیکار، گرسنه و محتاج باشند مجبورند دست نیاز به طرف ما دراز کنند و ما سر قدرت خواهیم ماند. از این روی دولت های چپ گرا به جای کار آفرینی‌ و ترویج خود کفایی به شهروندان خود ندا میدهد که نگران نباشید حقوق بیکاری میدهیم شما خانه نشین باشید و ول بگردید.

به قولی‌ دولت بزرگ و ملتی کوچک و خار، دقیقا فلسفه دولت های دینی مانند اسلامی با فرق اینکه دولت های اسلامی حتا از حقوق بیکاری هم دریغ میکنند و حواله مردم را به الله میکنند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید