29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

ضد و نقیض حتا در یک صفحه خبرگزاری رژیم چسبیده به هم

ایران

به این ۲ خبر زیر که در روز چهار شنبه ۲۴ اردیبهشت در رسانه خبری دولتی ایرنا به چاپ رسید توجه کنید.

در یک گوشه :

شاخص بورس قرمز پوش شد

تهران- ایرنا- شاخص کل در بازار بورس امروز (سه‌شنبه) ۲۶ هزار و ۳۱۸ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۲۱ هزار واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۶۶ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۹۶ هزار و ۹۹۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۶ هزار و ۵۴۰ واحد کاهش به ۳۱۸ هزار و ۲۱۷ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با چهار هزار و ۳۳۷ واحد افت به ۲۱۱ هزار و ۵۴ واحد رسیدند.

و در همان صفحه در گوشه دیگر :

تهران - ایرنا - یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به رشد عجیب شاخص بورس سه عامل را به عنوان اصلی‌ترین دلایل تاثیرگذار در رشد بازار سهام اعلام کرد.

«رضا آریاراد» امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا به رشد اخیر شاخص بورس اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه معتقد به رشد شتاب زده شاخص بورس هستند اما این رشد را می‌توان با بیان سه عامل اصلی ارزیابی کرد و رشد آن را حداقل تا پایان سال مورد تحلیل قرار داد.

شناور کنارک

همین موضوع دیروز در مورد شلیک به شناور کنارک دیده شد؛ از آغاز روز هر چند دقیقه یک خبر ضد خبر قبلی‌ به چاپ رسید، جالب تر از همه تارنمای خود سپاه دروغ ترین اخبار را چاپ میکرد. از آغاز تعداد کشته شدگان را فقط یک نفر اعلام کردند. تارنما های خبری مانند میگن نیوز که هیچ خبرنگاری در ایران نمیتوانند داشته باشند مجبور به کپی‌ اخبار از این سایت ها هستند و در نتیجه مجبور به تغییر یا تصحیح اخبار در طول روز هستند.

در یک خبر از خود تارنمای سپاس درج شده بود که این شناور ساخت هلند و در دوران پهلوی خریداری شده ساعتی‌ بعد آن را ۳۰ ساله نامیدند و سپس یکی‌ از مدرن ترین و تازه ساز ترین شناور ها توسط خود رژیم.

در حال حاضر شایعه های بسیار در مورد شکل حمله و دلیل حمله / اشتباه / ندانم کاری / تصادف و خلاصه هرچه هر که می‌رسد اظهار نظر می‌کند هیچ خبر یک نواختی داده نشده.

ولی‌ برخی‌ میگن یک خودی زده و در رفته، برخی‌ میگن آمریکا زده رژیم ساکته چون جرات تلافی نداره، برخی‌ هم میگن به دلیل کم تجربگی و ندانم کاری همدیگر را زدند.

این رژیم هرگز حقیقت را بازگویی نمیکند، منتظر نباشید.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید