29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

سرانجام در ایران صدای انقلاب پیش روی مردم از هم اکنون شنیده شد

ایران

در حالیکه خامنه ای ،با تنگ تر کردن حلقه قدرت ،از خودی های باقیمانده برای خود ،در داخل و التماس در خفا به عربستان و آمریکا و دیگران،برای حصول به آشتی و تمام کردن آن باسم این حلقه باریک ومحدود وابسته به خود را، گدایی میکند.آیت الله های قم ،همزمان با سخنگوی اطاق فکر رژیم، در داخل و همتای وی مقیم خارج،صدای انقلاب پیش روی مردم را شنیدند،اگر هشت آیت الله بزور تسلیم شدند.اما دو فرد مزبور،بنمایندگی از اکثریت نیروهای وابسته، اما غیر شریک در قدرت و معتقد به رژیم ،علیرغم شنیدن صدای انقلاب مردم ،پاد زهر آن را ،چنین اعلام نمودند:

حجاریان تئوریسین رژیم، در داخل ،چشم انداز آینده رژیم را، برای اولین بار بسیار تاریک پیش بینی نمود و گفت، قبل از کرونا ،مشکلات انباشته بود و در حوزه اقتصاد،سیاست خارجی و مسائل اجتماعی، وضع مطلوب نظام نبود (یعنی کرونا به داد ما رسید و همه مشکلات را باسم کرونا تمام کردیم و ترفندها و سیاست گذاری خاص ما ،گرچه ،به قیمت جان مردم تمام شد،اما جلو قیام مردم را،با تحمیل شرایط کرونایی گرفتیم) و اینکه با حذف پروسه کرونا ،مشکلات مضاعفی پیش روی ماست. که حل آنها ،مستلزم راهکارهای رادیکال و جراحی های بزرگ است.که چنین چشم اندازی را ،نمی بینم.همتای وی مقیم خارج(درخشان) نیز، این راهکار و جراحی را ،در تعیین روحانی بعنوان جانشین خامنه ای و اعلام آن از هم اکنون، خلاصه نموده و افزود:.. تا وی بتواند یک سری تغییرات ساختاری انجام دهد.از جمله قانون اساسی را تغییر و بخش عمده قدرت را، به نهادهای انتخابی واگذار و نیروی مسلح و نهادهای امنیتی واقتصاد مانده از زمان جنگ را، در هم ادغام نماید.همچنین ،در حالیکه خامنه ای، روز یکشنبه چهارم خرداد را ،عید فطر اعلام نمود.هشت مرجع تقلید قم ،برای اولین بار،از ایت الله سیستانی تبعیت و روز دوشنبه را (در مخالفت با خامنه ای و در راستای شنیدن انقلاب مردم)،عید فطر اعلام نمودند.
نتیجه: چون چنین جراحی ،در ساختار قدرت رژیم محال است، در نتیجه ،رفتن رژیم در سالجاری حتمی است.اگر خامنه ای ،برای اولین بار، بعد از اینکه عربستان روز یکشنبه را روز عید فطر اعلام نمود، وی نیزبرخلاف همه این سالها ،همانشب ،برای تالیف قلوب دربار سعودی( قبلا با عقب نشینی تدریجی از سوریه، با ترفندهایی اعلام کرده اند. که سوریه را با شرایطی باین دربار واگذار می کنند) و این بار،در راستای مخالفت با آقای سیستانی مرجع تقلید شیعیان غراق،که روز دوشنبه را عید فطر اعلام نمود،همین فتوای(روز یکشنبه بعنوان عید فطر) را صادر نمود تا،بلکه زمینه را برای تقویت موقعیت از دست داده خود در عراق ،با دعوت از سعودیها ،برای حضور رقابتی در آن و حذف افرادی چون سیستانی ،فراهم نماید.
باین ترتیب ،رژیم خامنه ای تحت الحمایه چین،ملیجک پوتین و باج دهنده به همه بازیگران در صحنه،در سراشیب سرنگونی قرار گرفته و شرایط لازم ، برای اقدام ملت ایران ،جهت رهایی ازین وضع، با یک انقلاب مردمی، بیش از هر زمان دیگر، فراهم گردیده است.

 

برگرفته از فیسبوک دکترعلی‌ اکبر امید مهر

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید