28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

امت شهید پرور برای بازیگر فیلم های پورنو دخیل میبندد.

ایران

شهر های آمریکا در آتش میسوزند، در دیگر کشور ها مردم در خیابان ها به دنبال حق و حقوق جرج فلوید هستند، در انگلستان تیم های فوتبال پیش از سوت آغاز زانو میزنند، در میهن ما فاطمه کماندو ها سر گذر ها دخیل میبندند.

اینها برای چه و توسط چه کسانی؟

طبق تصاویر و ویدئو هایی که اخیرا انتشار یافته، جرج فلوید یک گانگستر، بازیگر فیلم های پورنو و عضو گروه بزهکار ریسک پذیران بود.

جرج فلوید به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغز و ایست قلبی هنگام بازداشت توسط پلیس کشته شد. پلیس بازداشت کننده با زانوی خود به پشت گردن وی فشار آورد تا او را از تقلا باز دارد.

در تعلیمات پلیس، نیروهای ویژه و ورزشکاران رزمی با فشار بر روی نای از جلو گردن میشود نفس کشیدن را متوقف کرد ما معمولان پس از ۱۰ تا ۱۵ ثانیه فرد به بیهوشی میرود، اما این پلیس به  دلیل کم تجربگی و نادانی‌ بیش از ۸ دقیقه بر روی گردن جرج فلوید زانو زد و فشار را از پشت به کردن وی وارد کرد که باعث قطع جریان خون به مغز میشود.

پلیس جهت بازداشت فلوید بخاطر استفاده از پول تقلبی به یک فروشگاه خوانده شده بود. بر خلاف بیشتر تصاویر که نشان میدهد که فلوید آرام با پلیس همکاری میکرد، ویدئو های دیگر شاهد آن هستند که فلوید پیش از بازداشت با پلیس در حال ستیز بود و حتا پس از بازداشت وی در صندلی‌ پشت ماشین پلیس در حال تقلا و فرار از خودرو بود.

پس از اینکه دری بسته میشود وی کوشش می‌کند از در دیگر خودرو فرار کند که توسط پلیس متهم به قتل گرفته میشود و اینبار برای آرام کردن وی پلیس او را به زمین میزند و زانوی خود را بر گردن فلوید میگذارد، باقی‌ اتفاقات در ویدئو ها دست به دست میگردد.

و اما چه کسانی‌ پشت تظاهرات هستند؟

در نوشتار پیشین بار ها به این حقیقت اشاره کردیم که پشت تمام این ماجرا ها هیچ کس نیست جز جهانگرایان، سرمایه دارانی مانند جرج سوروس و دمکرات ها و سوسیالیست های افراطی.

همین چند هفته پیش بود که یکی‌ از برنامه گذاران تلویزیونی دمکرات به نام بیل ماهر گفت: “من ترجیح میدهم اقتصاد نابود شود و مردم در بیکاری و گرسنگی غوطه بخورند ولی‌ ترامپ از کار بر کنار شود”.

بیل ماهر یک دمکرات معتدل به حساب می‌ آید، تصور کنید افراطی ها چه میخواهند!

یک زمانی‌ بود که مردم ما برای کشته شدگان حمله تروریستی به ساختمان های دوقلو در خیابان ها شمع روشن کردند و دعا خواندند.

اکنون امت شهید پرور برای یک بازیگر فیلم های سکسی و عضو گروهی جنایتکار به دستور دولت اسلامی در کوچه ها دخیل میبندد و گریه و زاری می‌کند.

george2

به نظر می‌رسد کم کم صبر رئیس جمهور امریکا، دونالد ترامپ نیز لبریز میشود و پس از امضای قانون مبارزه با سانسور و خودسری توسط شرکت های رسانه اجتماعی اینک ممکن است وی گروه خرابکار و بازوی عملیاتی جهانگرایان به نام آنتی فا که مستقیما از طرف جرج  سوروس و چپ گرایان افراطی حمایت میشوند را یک گروه تروریستی اعلام کند.

در این صورت بزودی پلیس فدرال و اف بی‌ آئ شروع به جمع آوری اعضأ این گروه می‌کند و آنجاست که باید دید چه دست های رو میشود.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید