23
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 Tuesday 23 April 2024 14 شوال 1445

آیا کسی‌ هم برای ماهیگیران بلوچ اشگ میریزد؟

ایران

یاران جنایتکار رژیم اشغالگر در میهن ما نه تنها به غارت سرمایه های کشور پرداخته و اجناس بنجل و خطرناک خود را سرازیر به بازار مملکت میکنند، بلکه به عنوان شوخی‌ و تفریح ماهیگیران زحمت کش و فقیر بلوچ ما را در قایق های خود به گلوله میبندند و پس از واژگون کردن قایق آنها را رگبار میبندند تا کشته یا زخمی شوند.

البته زخمی شدن در آبهای شاخاب پارس فرق با مرگ ندارد چون آبهای دریای عمان و شاخاب پارس مملو از انواع کوسه میباشد که از ده ها کیلومتر دورتر میتوانند خون را در آب حس کرده و راهی‌ طمعه خود شوند.

اکنون که این ملت شهید پرور برای یک جنایتکار سیاهپوست امریکایی دخیل میبندند و شمع روشن میکنند آیا آنها اصلا میدانند در جنوب میهنشان و با هم میهنانشان چه کار ها انجام داده میشود؟

آیا رژیم جهل و جنون، از این غارتگران وحشی کشور چین یک بازخواست کوچک انجام میدهند و یا در خنده و تفریح آنها شرکت کرده به ریش مردم ایران میخندند.

ویدئو زیر نزدیک به ۵ سال پیش توسط یک ملوان چینی‌ در کشتی ماهیگیری که در جنوب ایران و با پروانه دولت اسلامی در حال لایروبی و نابودی نسل گونه های آبزی های کمیاب شاخاب پارس بود گرفته شد.

از آنجا که حقیقت هرگز پنهان نمی ماند و خون این ماهیگیران بیگناه و زحمتکش نباید به ناحق شسته شود، ملوان مذکور به فیجی سفر می‌کند و در آنجا تلفن همراه خود که شامل این ویدئو بود را گم می‌کند.

تلفن توسط یک جوان فیجی پیدا میشود و او این ویدئو را میبیند. جوان فیجی آشفته میشود و ویدئو را در رسانه های اجتمأعی به شراکت میگذارد.

اخیرا این ویدئو به مردم مناطقی که ماهیگیران بلوچ در آن میزیستند رسیده و معما ی ناپدید شدن پدران و فرزندان آنها کشف میشود.

آیا این از جنایات پویاها ، رومیناها و نداها  کمتر است، آیا مردم ما حاضران بالاخره از خود پرسش کنند که تا کی باید بردگی را پذیرفت؟

آیا کمترین کاری که میشود را میتوانند انجام دهند و از خرید اجناس بنجل چینی‌ دست بکشند؟

توجه کنید که این ویدئو در زیر شامل تصاویری تکان دهنده و آزار دهنده هستند و از نمایش آن به کودکان خودداری کنید، از طرفی‌ هم شاید کودکان ما میبایست که از هم اکنون شاهد جنایات این اقوام وحشی باشند؛

پس از نصب این ویدئو در یوتوب، ویدئو بلافاصله توسط یوتیوب سانسور شد و از روی حساب میگن نیوز حذف گردید.

ما کوشش می‌کنیم تا هرچه زودتر محلی مناسب برای پخش آن پیدا کنیم

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید