02
پنج شنبه, می
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 Thursday 2 May 2024 23 شوال 1445

کمک ۱۲۰ میلیون تومانی ایرانیان پاریس به کودکان بی‌سرپرست ایلام

ایران

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام روز یکشنبه به ایرنا گفت: کمک‌های نیکوکاران ایرانی مقیم پاریس برای کمک و توزیع بین ایتام شهرستان چرداول به ارزش صد و بیست میلیون تومانی (بیش از شش هزار یورو) به این منطقه رسید.

موسی‌نژاد ادامه داد: انجمن خیریه اقبال فرزانه یکی از موسسات خیریه کشور فرانسه و شهر پاریس با مدیریت فریبا رضوی بوده که تعدادی از خیران ایرانی و فرانسوی اعضای آن هستند. این انجمن در چند سال اخیر شماری از ایتام شهرستان چرداول در استان ایلام و خانواده های آنها را مورد حمایت خود قرار داده است.

به گفته موسی نژاد، در تازه‌ترین اقدام این انجمن خیریه که به دنبال سفر چند روز گذشته مدیر این انجمن به استان ایلام انجام شد کمک هایی برای توزیع بین خانواده های مورد حمایت شهرستان چرداول تهیه و توسط این نهاد بین این خانواده ها توزیع شد. عمده این کمک‌ها، لوازم خانگی شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، کولر، اقلام مختلف جهیزیه و مصالح ساختمانی و همچنین کمک به احداث مسکن، حمام و سرویس بهداشتی و سایر اقلام به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: علاوه بر این کمک‌ها ۱۰۰ میلیون ریال نیز کمک نقدی بلاعوض جهت ایجاد شغل برای یک زوج جوان تحت حمایت این نهاد صورت گرفته است.

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید