29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

کرُد ایرانی عضو رهبری حزب دمکرات‌مسیحی سوئد مورد سوءقصد قرار گرفت

ایران

سهیلا فورش کلهر از فعالین سرشناس کُرد و عضو رهبری حزب دمکرات مسیحی سوئد از سوءقصد به خود با پرتاب بمب دستی به منزلش خبر داد.

 وب‌سایت «FFFI» روز شنبه 25 ژوئیه 2020 در گزارشی به نقل از این فعال کُرد ایرانی سوئدی عنوان کرد «ساعت حدود 01:00، جمعه 24 ژوئیه، بود که اعضای خانواده با شنیدن صدای یک انفجار قوی بیدار شدند. یک بمب آتش‌زا به ایوان خانه پرتاب شده بود. آتش هنوز فراگیر نشده بود اما مواد سوزنده تمامی محیط ایوان را در بر گرفته بود.»

او در ادامه افزود «طی دو روز متوالی، افرادی ناشناس با تلفن تماس می‌گرفته، من و خانواده‌ام را به دلیل فعالیت‌ها و افشاگری‌‌ام علیه رژیم ایران تهدید به مرگ می‌کردند، پس از آن فورا مورد حمله با بمب آتش‌زا قرار گرفتیم. من هیچ برداشت دیگری ندارم مگر این‌که رژیم حاکم بر ایران عامل و آمر این حمله باشد.»

سهیلا ادامه داد: «من نه از این موضوع متعجبم و نه می‌ترسم، اما نگران امنیت فرزندان خود هستم. دختر بزرگ من که در آمریکا زندگی می‌کند و برای گذراندن تعطیلات تابستانی به نزد ما آمده، هنوز در حالت شوک قرار دارد.»

به گفته این عضو رهبری حزب دمکرات مسیحی سوئد: «پلیس بلافاصله خود را به محل رسانده و تحقیقات در این مورد را آغاز کرد و رد پای مطمئنی را در مورد افراد مشکوک یافته و امیدوار است که عاملین این حمله را رچه زودتر دستگیر کند.»

سهیلا توضیح داد که «رژیم ایران ترتیب مرا خواهد داد. این چیزی است که آنها هر روزه مرا به آن تهدید می‌کنند. موش‌ها (عوامل ایران) شماره‌های مخفی دارند اما شماره تلفن من عمومی است.»

او می‌گوید که «اساس و پایه اینگونه حمله‌ها به وضعیت آشفته رژیم در داخل کشور و افزایش نارضایتی‌های مردم برمی‌گردد. حالا رژیم می‌خواهد این مسائل را با قتل حل کند. من واقعا نمی‌فهم شما چگونه فکر می‌کنید. آیا می‌خواهید آتش را با بنزین خاموش کنید. آیا فکر می‌کنید تصفیه مردم و اعدام من مسائل شما را حل می‌کند. آیا این شما را در غرب تقویت خواهد کرد؟»

در پایان خانم فورش خطاب به مقامات ایران گفت: «شما می‌دانید که من کجا زندگی می‌کنم. اگر شما خواننده این مطلب، زمانی شنیدید که من از بین رفته‌ام، بدانید که هیچکس از غیر رژیم مسئول نیست.»

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید