02
پنج شنبه, می
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 Thursday 2 May 2024 23 شوال 1445

همتی رئیس کل بانک مرکزی

ایران

رئیس کل بانک مرکزی از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند خواست از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند و تاکید کرد بانک ها اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت:

از دغدغه های مهم اینجانب و مدیران محترم بانک ها خدمت رسانی به مردم با کمترین آسیب به همکاران تلاشگر شعب و مردم عزیز است. ضمن تقدیر مجدد از همکاران عزیز بانکی که در هر شرایطی در خدمت مردم هستند با توجه به تصمیم شواری پول و اعتبار، حمایت دولت محترم و تعیین مصادیق فعالیت های آسیب دیده از شیوع کرونا، از صاحبان کسب و کارهایی که به تشخیص خود مشمول تعویق اقساط وام هایشان به مدت سه ماه می شوند تقاضا می کنم از مراجعه به شعب بانک ها خودداری کنند. با توجه به هماهنگی به عمل آمده، مدیران محترم بانک ها نیز اقدام لازم انجام داده و اطلاع رسانی ضروری را خواهند داشت. همه با هم کمک کنیم شیوع ویروس کنترل و با یاری خداوند متعال و همت مردم متوقف شود.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید