05
یکشنبه, می
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 Sunday 5 May 2024 26 شوال 1445

برق

ایران

مهلت پرداخت قبوض برق تمامی مشترکان کشور تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدید شد.

 

مهندس محمد حسن متولی زاده معاون وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر دیروز با اعلام این مطلب گفت: برق مشترکینی که برای پرداخت قبوض خود با مشکل مواجه هستند، قطع نمی شود.البته این رویه برای مشترکین خوش حسابی است که پیش از این قبوض برق خود را به موقع پرداخت کرده اند.وی با بیان اینکه مشترکین بدحسابی که بدهی‌های پیشین داشتند شامل این فرصت نخواهند شد، افزود: ما از مردم که برای پرداخت قبوض خود مشکلی ندارند، تقاضا می‌کنیم در زمان مقرر قبض برق خود را پرداخت کنند تا صنعت برق برای خدمات رسانی با مشکل مواجه نشود.

مدیر عامل شرکت توانیر ادامه داد: آن دسته از افرادی که کسب و کارشان دچار مشکل شده و خدمات خرد ارایه می‌دهند یا تعداد محدودی از مردم که درآمدشان کاهش یافته است، مشمول این فرجه هستند و تا پایان اردیبهشت فرصت پرداخت قبوض به آن‌ها داده شده است.وی با بیان اینکه منابع صنعت برق به همین پرداخت قبوض بستگی دارد، گفت: هدف ما کمک به مردمی است که به دلیل بروز بیماری کرونا کسب و کارشان دچار مشکل شده و البته در این مسیر مردم هم باید به ما کمک کنند. تامین برق مستمر اولویت فعالیت همکاران ما در صنعت برق است که در این راستا برای فعالیت بهتر ارایه خدمات غیرحضوری فعال شده است به طوری که مردم بدون مراجعه به شرکت‌های برق نیاز خود را از جمله خرید انشعاب تامین کنند از سوی دیگر دریافت این انشعاب‌ها به صورت اقساطی خواهد بود.

ماموران گاز تا اطلاع‌ ثانوی به منازل مراجعه نمی‌کنند

خبر دیگری حاکیست مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد دارابی اظهار داشت: برای رفاه حال مردم استان تهران، کنتورخوان‌های شرکت گاز تا اطلاع ثانوی به در منازل مردم برای قرائت کنتور و محاسبه مقدار مصرف مراجعه نخواهند کرد.وی با بیان اینکه مردم برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، افزود: مشترکان گاز می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید