20
شنبه, آوریل
شنبه 1 ارديبهشت 1403 Saturday 20 April 2024 11 شوال 1445

پیام نوروزی پرزیدنت ترامپ

ایران

پرزیدنت دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، روز جمعه اول فروردین، با انتشار پیامی، نوروز را به تمام ایرانیان و کسانی که این مناسبت را در سراسر جهان جشن می گیرند، شادباش گفت.

 متن کامل پیام پرزیدنت ترامپ به این شرح است:

من بهترین آرزوهای خود را نثار کسانی میکنم که اینجا در آمریکا و سراسر جهان نوروز را جشن می‌گیرند.

نوروز، نخستین روز بهار، سال نوی پارسی را آغاز می کند و در سراسر خاورمیانه، آسیای میانه، ایالات متحده و سراسر جهان توسط ایرانیان و بسیاری دیگر جشن گرفته می شود.

سال گذشته برای مردم ایران تاریخی بوده است. ما دیدیم که ایرانیان شجاع و دلیر، در اعتراض به فساد حکومت‌اشان در سراسر کشوربه پاخاستند و خواستار پاسخگویی [سران حکومت] شدند. مردم ایران این مسئله را روشن ساخته‌اند که می‌خواهند رهبرشان نماینده آنها باشد، نه نماینده منافع رژیم فاسد حاکم. مردم ایران شایسته رهبرانی هستند که به آنها گوش فرا دهند، به آنها احترام بگذارند و روی آنها سرمایه گذاری کنند، نه رهبرانی که با هدر دادن پول آنها برای پیشبرد جاه طلبی های هسته ای خود و آزمایش موشک های بیشتر، آنها را هدف قرار داده و به آنها ظلم کنند.

نوروز زمان نو شدن است؛ نو شدنی که موجب می‌گردد کسانی که این مناسبت را جشن می‌گیرند با آغوش باز پذیرای روحیه تازه‌ای از خوش‌بینی باشند. مردم ایران از توانایی‌های استفاده نشده فراوانی برخوردار می‌باشند. فرهنگ آنها پر جنب و جوش است و ایرانیان در ریاضیات و علوم، حقوق، فن‌آوری و هنر، سرآمد هستند. آنها شایسته آینده‌ای با صلح و خوشبختی در میهن و همراه با تمام ملتهای دیگر هستند. در حالی که آنها آغازگر این فصل از امید تازه می‌باشند، ما به همراه شرکا و متحدان خود در سراسر جهان، برای آینده‌ای روشن تر و آزادتر برای ایران دعا می‌کنیم.

من به نمایندگی از ایالات متحده، گرمترین شادباش‌های خود را برای یک نوروز شاد و پر از صلح تقدیم میکنم. امروز بار دیگر به ما یادآوری می شود که نیروهای رهایی بخش، همواره بر شر و ظلم پیروز خواهند شد.

نوروز پیروز!

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید