25
پنج شنبه, آوریل
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 Thursday 25 April 2024 16 شوال 1445

ایران

برای همگان مسلم است که ویروس کورونا از چین به ایران آمد و احتمالا طلبه چینی بودند که پس از بازگشت از سفر به کشورشان، این ویروس را برای ایرانیان و به ویژه اهالی قم هدیه آوردند. ولی فرمانده کل حکومت ایران لازم دانست با ارسال پیام ویژه ای، از آن چه که “کمک های بشردوستانه برای ملت ایران” نامید سپاسگزاری کند. برخی می گویند مهمترین کمک چین آن بوده که در اوج شیوع کورونا، همچنان به ارسال قطعات ساخت موشک و جنگ افزار به حکومت ایران، توسط شرکت هواپیمایی ماهان، همچنان ادامه داده است.

 در تهران اعلام شد که پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حکومت با ارسال پیامی به سپهبد لی زوا چنگ همتای چینی خود از کمک های بشردوستانه چین برای مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرده و گفت: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند همبستگی و عزم جهانی است

در شبکه های اجتماعی نوشته اند در واقع رئیس ستاد نیروهای مسلح از مبتلا شدن ایرانیان به کورونا توسط برادر چین که در ازمایش تمامی خدمات مسافری و نظامی چین را با هواپیمایی ماهان وابسته به سپاه پاسداران را تامین کرده تشکر می کند .

نظامی کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش حکومت نیز از همکاری با استانداری ها خبر داده و گفته : چنانچه این نهاد دولتی نیاز به کمک نیروی زمینی ارتش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته باشد، آمادگی داریم که به آنها کمک کنیم.

حکومت ایران که تلاش دارد کورونا را جنگ بیولوژیکی به جهان معرفی کند همچنان با دید نظامی و تسلیحاتی بدان نگاه میکند.نظامی امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفته که تیم‌های جنگ‌ نوین در استان‌ها مستقر شدند.

وی افزود: بیش از ۱۶۰۰ تخت در بیمارستان‌های ارتش و ۴۶۰۰ تخت نقاهتی در استان‌های مختلف از سوی ارتش برای خدمت به بیماران کرونایی‌ آماده شده است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید