19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

ویروس کورنا کافی نبود، سیل نیز به بلایای دیگر در کشور مصیبت زده افزوده شده است

ایران

پس از بارندگیهای شدید از ۳ فروردین ۹۹ تا کنون مناطق بسیاری از سیستان و بلوچستان برای بار دوم در طی ۳ ماه گذشته دچار سیل شدند.و پس از گذشت نزدیک به ۴۸ ساعت از گرفتار شدن مردم رودبار زمین در شرایط بحرانی سیل هنوز مسئولین و ارگان های دولتی به کمک مردم گرفتار در این منطقه نیامدەاند.

 در تازه‌ترین گزارش‌ها درباره خسارات سیل، در بیش از ۱۹ استان ایران مقام های استان کرمان از جان‌باختن یک تن از شهروندان و تخریب ۸۶۰ واحد مسکونی در شهرستان ریگان خبر دادند هم‌زمان، در استان هرمزگان معاون استاندار خسارت وارد شده به زیرساخت‌ها را ۱۰۰ میلیارد تومان گزارش کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان نیز از خسارت به ۱۳۸ محور ارتباطی و ۱۸۹ بنا خبر داده و گفت طغیان رودخانه‌ها راه‌های ارتباطی ۴۰ روستا را قطع کرده است.

شاهزاده رضا پهلوی نیز طی هشداری درباره پیامد بحران سیل در چند استان ایران، در صفحه توییتر خود نوشت: «متاسفانه بار دیگر میهن ما گرفتار سیل سراسری در آغاز بهار شده‌. وضعیت هم‌وطنان بلوچ‌ مان در سیستان‌وبلوچستان بحرانی است. قم و خراسان و کرمان و هرمزگان و بوشهر نیز شرایط خوبی ندارند. ملت ایران اما متحد و پر امید، این جدال نابرابر با سیل و ویروس و رژیم بی‌کفایت را پشت‌سر خواهد گذاشت».

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید