19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

پژمانفر

ایران

آیا رژیم واقعا خیال می‌کند مردم به آنها اعتماد داشته و یا خواهند داشت؟

آخوند دولتی در وهم خود به دنبال اعتماد دوباره از مردم است.

میگن اگر دروغ زیاد بگی‌ کم کم خودت هم باورت میشه. حالا این داستان آخوند های دولتی ست که آنقدر به مردم دروغ گفته ا‌ند که خودشون هم فکر میکنند همین چند روزه هست که مردم از آنها متنفر شده ا‌ند...

 

متن زیر بدون دست برد از خبرگزاری فارس؛

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ اعتماد عمومی به دولت در این چندت ساله کاهش پیدا کرده و دولت می‌تواند با اجرای شعار «جهش تولید» بخشی از این اعتماد از دست رفته را بازگرداند.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال «جهش تولید‌»‌از سوی مقام معظم انقلاب گفت: اعتماد عمومی به دولت طی سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده و حتی به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

وی افزود: دولت می‌تواند با اجرای شعار سال «جهش تولید» بخشی از این اعتماد از دست رفته را جبران کند و با این کار شرایط خود را نیز در میان مردم بهبود ببخشد.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند قوانین مناسب و همچنین نیازمند اعتماد به نفس در اجرا است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امسال یازدهمین سالی است که رهبر معظم انقلاب برای نام‌گذاری سال از شعارهای اقتصادی استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد که ما در این زمینه ضعف داریم و شعارها به طور کامل محقق نشده است.

وی در پایان گفت: لازم است تا در زمینه تحقق شعار سال توجه ویژه‌ای به توانمندی‌های داخل کشور صورت گیرد و توجه به ظرفیت‌های مختلف برای عرضه کالاهای تولیدی در کشورهای دوست در منطقه وجود دارد. 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید