29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

پلیس پایتخت

ایران

تهران- ایرنا- فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در مجموع در روز گذشته از ۶ هزار و ۱۰۱ واحد صنفی بازدید و موارد لازم به آنها ابلاغ که از این تعداد از ۳۷ واحد صنفی تعهد اخذ و به ۲۲ واحد صنفی اخطار لازم داده شد و همچنین ۱۱ واحد صنفی که از دستور پلیس مبنی بر تعطیلی واحد صنفی خود سرپیچی کرده بودند نیز پلمب شد.

 

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پلیس تهران بزرگ، سردار حسین رحیمی در این باره اعلام کرد: روز گذشته توسط پلیس های پیشگیری، نظارت بر اماکن عمومی، پلیس افتخاری، به صنوف و کسبه مختلف سطح پایتخت از جمله بازار حضرتی، بلور فروشان منطقه شوش، لاستیک فروشان خیابان ری، خشکبار فروشان خیابان مولوی، زرگران و قنادان بازار امین سلطان، لوازم خانگی فروش های سه راه امین حضور و مغازه داران خیابان ملت، لاله زار و اکباتان موارد لازم ابلاغ و نسبت به تعطیلی صنوف متخلف اقدامات لازم انجام شد.

برای تعطیلی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی اقدام شده است

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب تهران بزرگ همچنین در این زمینه گفت: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محدوده این سرکلانتری برای تعطیلی سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی اقدام شد.

سرهنگ «دوستعلی جلیلیان» با اشاره به حضور اماکن فاتب، روسای کلانتری های ۱۱۶ مولوی و ۱۱۳ و پلیس افتخاری عنوان کرد: اقدامات لازم نسبت به تعطیلی کسبه بازار حضرتی، بازار امین السلطان و امین حضور و کسبه و اصناف خیابان ملت، لاله زار لوازم الکتریکی و خیابان اکباتان در مجموع به تعداد سه هزار و ۵۰۰ واحد صنفی بعمل آمد.

وی با اشاره به لزوم تعطیلی صنوفی که مایحتاج مردم را تامین نمی کنند، بیان داشت: در اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی در راستای طرح فاصله گزاری اجتماعی و پیشگیری از شیوه ویروس کرونا با هدف تعطیلی صنوف غیر مرتبط با مایحتاج مردم اقدامات لازم انجام شد.

«بهارستان»، «بازار»، «مولوی»، «نازیآباد»، «جوادیه»، «ترمینال جنوب» و «خزانه» و یگان انتظامی مجلس شورای اسلامی در حوزه سرزمینی سرکلانتری هفتم پایتخت قرار دارند.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا تا ظهر شنبه به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر رسید که از این میان ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر بهبود یافته اند و ۲ هزار و ۵۱۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید