19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

پاسخ وزیر: زرشک

ایران

رئیس جمهوری هیچ کاره و دروغ گوی رژیم که قدرت ندارد بدون اجازه ولیش دهان باز کند، حتا جرات صادر کردن دستور نوشتاری را هم ندارد چون با تلفن همیشه جای حاشا هست و مدرکی‌ باقی‌ نمیماند.

 

حسن روحانی رئیس جمهور در تماس تلفنی با وزیر اقتصاد، با اشاره به استقبال مردم از بازار سرمایه، بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها، با استفاده از ظرفیت این بازار در سال جهش تولید تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در دوازدهمین روز از سال جدید در تماس تلفنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به استقبال مردم از بازار سرمایه، بر تسریع در واگذاری شرکت ها و دارایی های دولت و همچنین فروش اموال مازاد بانک ها، با استفاده از ظرفیت این بازار در سال جهش تولید تأکید کردند.

رئیس جمهور همچنین در این تماس تلفنی ضرورت همکاری جدی دستگاه های ذی مدخل در تسهیل و تسریع انجام امورگمرکی بویژه در بنادر کشور را مورد تأکید قرار داده، و تدوین برنامه عملیاتی در این زمینه را خواستار شدند .

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید