20
شنبه, آوریل
شنبه 1 ارديبهشت 1403 Saturday 20 April 2024 11 شوال 1445

ما که گفتیم

ایران

چند روز پیش در خبری نوشتیم که رژیم ادعا دارد که تعداد غربالگیر شده ها از تعداد جمعیت میهن بیشتر میشود،

تعداد غربالگیر شده ها در ایران از تعداد جمعیت در حال جلو زدن است

کم کم این پیشبینی‌ در حال  دیدن است، خبر زیر را بخوانید ؛

تهران- ایرنا- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری بیش از ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ایرانیان در بسیج ملی مقابله با کرونا تا بعدازظهر جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «علی‌رضا رییسی» روز جمعه درباره آخرین آمار غربالگری در طرح مقابله با ویروس کرونا افزود: از این تعداد بیش از ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط واحدهای بهداشتی و درمانی و ۱۲ میلیون نفر توسط سامانه salamat.gov.ir غربالگری شدند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: خوشبختانه هموطنان در هفته‌ای که گذشت در اجرای این طرح همکاری خوبی داشتند و انشاالله این طرح در هفته آینده نیز با در خانه ماندن مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: همکاران حوزه بهداشت در سراسر کشور علاوه بر اجرای بسیج ملی مقابله با کرونا در برنامه‌های گسترده بخش بهداشت محیط و کار برای مبارزه با بیماری کووید-۱۹ شرکت فعال دارند.

رییسی بیان کرد: از تمامی افرادی که در برنامه غربالگری شرکت نکرده‌اند تقاضا می‌شود از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir به بسیج ملی مقابله با کرونا بپیوندند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۵۳ هزار و ۱۸۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۲۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید