26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

رضا صادقی‌ در قرنطینه

ایران

رضا صادقی خواننده محبوب، عکس عجیبی از خود در صفحه اینستا گرام منتشر کرده که در آن موهایش را مانند دختران خود دم موشی بسته و با این کار، خود را سوژه کاربران قرار داده است تا فضای قرنطینه را تطلیف کند.

صادقی خواننده مشهوری که مردم او را با بیشتر با ترانه "مشکی رنگ عشقه" می شناسند، در صفحه شخصی اینستاگرام خود پستی از سرگرمی های دوران قرنطینه به همراه دختران خود گذاشت.

این خواننده با انتشار عکسی از خود و دخترانش که موهای خود را مانند آنان دم موشی کرده بود، درخصوص حال و هوای قرنطینه در منزل خود نوشته و این که "متاسفانه این ویروس به بچه‌ها هم رحم نمیکنه، لطفا مراقب بچه‌ها باشین و حواستون هم به روحشون هم جسمشون باشه ...
خدا همه بچه‌ها رو حفظ کنه در پناه لبخندش .. آمین
ممنونم از همسر و ثبت چنین لحظاتى "

وی ویدئوهایی را نیز برای بهتر کردن حال مردم در صفحه شخصی خود قرار داده تا بواسطه آن مردم روحیه خود را حفظ کنند.

رضا صادقی
این روزها که قرنطینه و بسیج ملت برای شکست کرونا و جلوگیری از شیوع آن بیشتر مردم کشورمان را خانه نشین کرده، عده‌ای از کاربران از رضا صادقی برای اینکه سبب خنده آنان شده تشکر و عنوان کرده اند که این خواننده برای بهتر کردن حال مردم حتی از خود هم مایه می گذارد.

rstwit

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید