29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

سه تیم فوتبال بین المللی برای استخدام سردار آزمون، فوتبالیست ایرانی ۲۵ میلیون یورو پیشنهاد می کنند

خبرهای گوناگون

با آنکه ادامه درگیری جهان با ویروس کورونا، به بازی فوتبال نیز آسیب جدی وارد آورده، ولی سه تیم فوتبال بین المللی برای به کار گرفتن یک ورزشکار ایرانی، به رقابت سختی با هم ادامه می دهند و معلوم نیست کدام یک از آنها خواهد توانست این جوان ۲۵ ساله ایرانی را به استخدام خود درآورد.

 سخن از یک فوتبالیست پرقدرت است که سردار آزمون نام دارد، ولی افراد دوست دارند او را “مِسی ایران” خطاب کنند و بهای انتقال او از گروه فوتبالیستی زنیت در شهر سن پترزبورگ روسیه، به گروه دیگری که قادر به پرداخت بهای مناسب باشد، ۲۵ میلیون یورو می باشد که از سی میلیون دلار فراتر می رود.

سردار آزمون در زمین بازی، فوروارد می باشد و او را “پا طلایی” می نامند.

آزمون از سن هفده سالگی عضو تیم های فوتبال سن پترزبورگ بوده و در سه گروه بازی کرده و اکنون تیم های فوتبال معروف اروپای غربی می کوشند او را به دست آورند. او با بازی در ۲۱ دوره فوتبال توانسته است ۱۰ گل وارد دروازه رقیب کند و دو گل دیگر نیز در مرحله بازی های قهرمانی به ثمر رساند.

اکنون گزارش می رسد که سه گروه عمده ای که خواهان استخدام مِسی ایران می باشند، عبارتند از تیم های ناپولی، اتلتیکو مادرید و تیم وستهام که هر سه کم و بیش حاضرند مبلغ ۲۵ میلیون یورو به عنوان دستمزد به او بپردازند.

آزمون در تیم ملی ایران نیز بازی کرده و در ۴۶ بازی شرکت داشته و در وطن خود جمعا ۳۱ گل وارد دروازه رقیب کرده است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید