28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

کارشناس کاخ سفید: آمریکا احتمالا در آغاز ماه می ممنوعیت‌ها را برخواهد داشت

جهان

با افزایش شمار موارد مرگ و میر و مبتلایان به کووید 19در ایالات‌متحده، که در صدر فهرست کشورهای آسیب دیده از پاندمیک کرونا قرار دارد، کارشناس ارشد بیماری‌های واگیردار آمریکا، اعلام کرد که ممکن است تعدادی از مناطق این کشور از ابتدای ماه آینده، مجاز به رفع ممنوعیت‌های مرتبط به سیاست فاصله گذاری اجتماعی شوند.

 آنتونی فوشی، اپیدمیولوژیست ارشد با توضیح این امر که هیچ دگمه‌ای وجود ندارد که بتوان با فشار دادن آن، امور را دوباره براه انداخت، تأکید کرد: شیوع کرونا در مناطق مختلف کشور، «بازگشت تدریجی و گام به گام» با توجه به میزان شیوع بیماری در نقاط مختلف کشور به وضعیت عادی را ایجاب می کند.

مدیر موسسه ملی بیماریهای عفونی در ایالاتمتحده، که اغلب در کنفرانس‌های روزانه کاخ سفید مربوط به تحولات بحران کرونا، در کنار ترامپ ظاهر می‌شود، توضیح داد که این پارامترها شامل جغرافیای ایالت، ماهیت شیوع کرونا در آن و خطر احتمالی شیوع بیماری در آینده می شود.

Cemetery

انتهای تونل تاریک
استفان هان، کمیسر سازمان غذا و داروی ایالات‌متحده (اف.دی.ای) روز یکشنبه 12 آوریل، اعلام کرد دولت ترامپ، اول ماه مه را به عنوان، تاریخ معین شده برای کاستن از محدودیت‌های ماندن در خانه در سراسر ایالات‌متحده در نظر می گیرد.او درعین حال هشدار داد که هنوز برای گرفتن تصمیم نهائی در مورد زمان احتمالی ایمن برای برداشته شدن محدودیت ها، زود است اما این هدف، متحقق خواهد شد.

وی در برنامه تلویزیونی «دیس ویک» (این هفته) در کانال «ای .بی.سی» افزود: «ما نور را در انتهای تونل تاریک می بینیم»، اما وی در عین حال خاطرنشان کرد: پارامترهای متعددی در تصمیم‌گیری نهایی در مورد زمان تصمیم‌گیری وجود دارند که باید درمورد برداشتن محدودیت‌ها با خیال راحت، در نظر گرفته شوند.

شایان ذکر است که محدودیت های مرتبط با سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی که به دستور رئیس‌جمهوری آمریکا به مورد اجرا گذاشته شد، در تاریخ 30 آوریل، منقضی خواهند شد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید