26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

بریتانیا: بوریس جانسون بهبود یافت و دوشنبه به سرکار خود برمی‌گردد

جهان

سخنگوی دفتر نخست وزیری بریتانیا شامگاه شنبه 25 آوریل اعلام کرد، وضعیت جسمی بوریس جانسون خوب است و او به زودی به دفتر کار خود برگشته، مسئولیت‌هایش را ایفا خواهد کرد.

 به گزارش خبرگزاری رویترز، سخنگوی دفتر نخست وزیری بریتانیا اعلام کرد که بوریس جانسون نخست‌وزیر این کشور از فردا دوشنبه به سر کار خود باز خواهد گشت.

پیشتر مت هانكوک، وزیر بهداشت بریتانیا در روز جمعه اعلام كرد كه بوریس جانسون پس از بستری شدن در بیمارستان برای معالجه بیماری «كوید 19 » حال او بهبود یافته و در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

جانسون 55 ساله که از اوایل ماه میلادی آوریل، درگیر بیماری کرونا بود تا اینکه در تاریخ 12 آوریل از بیمارستان مرخص شد او اکنون به همراه «کری سیممونز»، نامزد باردار خود، در «چکرز» اقامتگاه روستایی دولتمردان بریتانیا به سر می‌برد.

ترامپ روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در باره بهبودی جانسون گفت: «او به شکل عالی به نظر می رسید. حقیقت تعجب کردم این همان بوریس جانسون که ما می شناسیم، سرشار از انرژی و نشاط است».

بیماری کووید 19 تاکنون جان بیش از 20 هزار بریتانیایی را گرفته است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید