29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

این پیام آور آخر زمان کیست؟

جهان

در آغاز اعلام پخش بیماری کورونا کوید ۱۹ بیشتر سخنگویآن، پزشکان و دولت ها آمار و تخمین های خود را بر حسب یک سری تحقیقات و نتیجه گیری های پروفسور نیل فرگوسن از کالج سلطنتی انگلستان قرار دادند.

 

طبق این آمار، بیماری کوید ۱۹ در انگلستان بیش نیم میلیون کشته و در آمریکا بیش از ۲.۲ میلیون کشته خواهد گرفت. این آمار از زمان استقلال آمریکا در سال ۱۷۷۶ تا کنون بی‌ سابقه میباشد و به همین دلیل ترس بر دولتمندان و پزشگان صد چندان بود.

پروفسور فرگوسن مدل تخمین زنی‌ خود و آمار استفاده شده برای این نوشتار را هرگز اعلام نکرد.

به نظر می‌رسد که روش کار دقیقا مانند آنچه رئیس جمهور پیشین آمریکا باراک حسین اوباما پیش گرفت بود، وی اعلام کرد به درامد زنان کمتر از ۷۷ درصد مردان است بدون اینکه روش رسیدن به این آمار، منبع اطلاعات را اعلام کند و یا حتا بگوید تحت چه شرایطی و در کجای دنیا این آمار موجود است.

و اما از دیگر دسته گلی های این رپفسور میتوان از چند مورد دیگر نام برد؛

در سال ۲۰۰۹ این پروفسور با تیم تحقیقاتی‌ خود در مرکز تحقیقات  اضطراری‌ و اپیدمیولوژیک  بنیاد “عبدل لطیف جمیل” در کالج سلطنتی لندن اعلام کرد که تب خوکی سبب نزدیک به نیم درصد مرگ در انگلستان خواهد شد که نزدیک به ۶۵ هزار کشته خواهد گرفت. در حقیقت کل تعداد کشته شدگان از این بیماری ۴۵۷ نفر یا کمتر از ۲۶ هزارم درصد بود،

در سال ۲۰۰۵ همین پروفسور تخمین زد که تب مرغی بیش از ۲۰۰ میلیون کشته خواهد گرفت و میلیون ها مرغ  و جوجه قتل عام شدند. تعداد واقعی  کشته    شدگان کمتر از ۱۰۰ نفر در سال در طی ۱۰ سال گذشته.

در سال ۲۰۰۱ پروفسور فرگوسن نوید دهنده یک آخر زمان دیگر بود، وی به دولت ها و مراکز بهداشتی هشدار داد که بر حسب تحقیقات وی و همکارانش بیماری پا و دهان حیوانی باعث مرگ میلیون ها در جهان و بخصوص انگلستان خواهد بود و به پیشنهاد این پروفسور میلیون ها احشام و اغنام قتل عام شده و جسد آنها سوزنده شد. ضرر اقتصادی به انگلستان از این کار بیش از ۱۰ بیلیون پوند انگلیس بود.

در این ابتکار بیش از ۶ میلیون حیوان زبان بسته کشته شدند که بعدا کاشف به عمل آمد که هیچ کدام مبتلا به بیماری  نبودند.

شاهکار های این پروفسور و تیم متخصص او در محاسبه و پخش آمار ادامه دارد؛

در سال ۱۹۹۶ این تیم به ریاست پروفسور فرگوسن اعلام کرد که بیماری جنون گاوی بیش از ۱۵۰ هزار کشته خواهد گرفت و جهت جلوگیری از آن دولت انگلستان ده ها هزار گاو را کشت و جسد آنها را سوزاند. این عمل منجر به تحریم گوشت صادراتی از انگلستان و میلیون ها پوند ضرر شد و سپس به کشور های اروپایی و آمریکا نیز سرایت کرد که باعث ضرر دامداران و کشتار گاه ها بود. تعداد واقعئ مرگ و میر در انسانها کمتر از ۲۰۰ نفر تا کنون و هیچ کدام بخاطر سرایت آن از حیوانات نبود.

البته می‌توان گفت که شاید بدلیل همین پیشگیری ها بود که این بیماری ها با موفقیت مهار شد و جان انسان ها را نگرفت، ولی‌ باید دانست که تخمین ها و پیشنهادات این دانشمند نه پیش از مهار بود بلکه با وجود پیشگیری ها این همه کشته اعلام شده بود و در حقیقت این پروفسور به دولت ها تذکر میداد که با وجود تمام پیشگیری ها خود را آماده میلیون ها مرگ انسانی‌ کنند.

به نظر می‌رسد که این پروفسور و یارانش یک پدر کشتگی بخصوصی با حیوانات دارند و کمر به قتل آنها بسته ا‌ند و هر چند سال به چند سال با یک تخمین بی‌ اساس، بدون دادن هیچگونه آمار و یا روش کار پیام آور آخر زمان شده و کشتن یک نوع حیوان را تنها راه فرار میدانند.

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید