23
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 Tuesday 23 April 2024 14 شوال 1445

دیگ به دیگ میگه روت سیاه ....

جهان

گزارش زیر از نشریات داخل ایران هم خنده دار است و هم گریه دار.

کشوری که زندان ها و شکنجه گاه های آن مملو از زندانی های سیاسی زن و مرد است. کشوری که ندا آقاسلطان ها و زهرا کاظمی ها را شکنجه کرد و به قتل رساند ناگهان نگران حال یک زن زندانی سیاسی در عربستان شده.
از قدیم گفتند سگ زرد برادر شغاله، همه این کشور های اسلام زده در زنجیر بردگی و اسارت اسلام هستند و تنها راه رهائی پاره کردن زنجیرها میباشد.
خبر زیر به نقل قول از رسانه های داخل میهن که آنها هم از یک خبرگزاری عربی‌ نقل قول کرده اند؛

مهر نوشت: فعالان سعودی از احتمال کشته شدن یکی از فعالان زن سعودی در زندانهای عربستان خبر دادند.

به نقل از القدس العربی، نام «لجین الهذلول» فعال زن سعودی که از مدت ها قبل در زندان عربستان به سر می‌برد توجه فعالان این کشور را به خود جلب کرده است.

تعدادی از فعالان سعودی معتقدند که لجین در داخل زندان کشته شده است و مقامات سعودی تلاش می کنند این خبر را از خانواده وی پنهان کنند.

این فعالان اعلام کردند که پیش از این خانواده لجین تهدیداتی در خصوص کشتن وی مانند عبدالله الحامد فعال سعودی دیگر دریافت کرده بودند. خانواده لجین اعلام کردند که از دو هفته قبل تاکنون نتوانسته اند با وی تماسی برقرار کنند.

این نخستین باری نیست که مقامات سعودی تلاش می کنند با حذف فیزیکی مخالفان محمد بن سلمان ولیعهد عربستان آنها را سرکوب کنند.

یک فعال سعودی در توئیتر نوشت: اطلاعاتی به دست من رسیده که نشان می دهد لجین از مدتها قبل در داخل زندان فوت کرده است اما تلاش می‌شود این اطلاعات به رسانه ها درز پیدا نکند. لجین ۲ سال قبل توسط نیروهای امنیتی سعودی بازداشت شد.

پیش از این عفو بین الملل خواهان آزادی وی و دیگر فعالان زن سعودی شده بود.

برادر وی اعلام کرده بود که سعود القحطانی مشاور سابق دربار پادشاهی عربستان متهم به شکنجه خواهرش در زندان است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید