30
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 Tuesday 30 April 2024 21 شوال 1445

ویروس کرونا

جهان

نخست وزیر سنگاپور لی هسین لونگ در اظهارنظری گفته است: آثار منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا احتمالا بدتر و طولانی تر از بحران مالی جهان در سال 2008 خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از رویترز، روز شنبه(24 اسفندماه)، لی هسین لونگ نخست وزیر سنگاپور اعلام کرد: آثار منفی اقتصادی شیوع ویروس کرونا احتمالا بدتر و طولانی تر از آن چیزی خواهد بود که در جریان بحران مالی سال 2008 میلادی شاهد آن بودیم.

نخست وزیر سنگاپور پیش بینی کرده بحران ویروس کرونا در سال جاری و حتی بیشتر ادامه یابد. کشور سنگاپور که تاکنون شاهد 200 مورد ابتلا به ویروس کرونا بوده است، از جمله مناطق اصلی توریستی و مسافرتی در قاره آسیا و جهان است که شیوع کرونا می تواند به این موقعیت آسیب جدی وارد کند.

با این همه، نخست وزیر سنگاپور ابراز امیدواری کرده که بحران شیوع ویروس کرونا هر چه سریع تر خاتمه یابد. ویروس کرونا تاکنون موجب ابتلای بیش از 140000 نفر در کل جهان شده است.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید