20
شنبه, آوریل
شنبه 1 ارديبهشت 1403 Saturday 20 April 2024 11 شوال 1445

سیاهپوستان و محرومان آمریکا در حال دستیابی به حق و حقوق خود،

نوشتار

پس از کشته شدن یک سیاهپوست به دست افسر پلیس سفید پوست در مینیاپلیس در ایالت آتلانتا چندین شهر آمریکا در آتش تظاهرات میسوزد.

a1

چند واقیعت در مورد این تظاهرات؛

تظاهرات در شهر ها و ایالت های دمکرات اتفاق میافتد.

به دستور فرمانداران و شهرداران این شهر ها پلیس و نیروهای انتظامی خاموش در کناری ایستاده و اجازه میدهند تظاهر کنندگان شهر را به آتش کشیده و مغازه ها را غارت کنند.

بیشتر مغازه ها و مراکز تجاری غارت شده یا متعلق به سیاه پوستان است و یا کارمندان بسیاری از سیاهپوستان دارند.

Snap6

با توجه به موقعیت اقتصادی کنونی‌ پس از پاندمی کورونا، شاید بسیاری از این شرکت های غارت شده قادر به بازسازی نخواهند بود و صدمه آن به خود سیاه پوستان شهر می‌رسد.

گرچه گناه غارت و از دست دادن کنترل به گردن یک مشت دزد و طرفداران گروه آنتی فا و تشویق کنندگان دمکرات است، بزودی تمام تقصیر ها را بر سر دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه آمریکا خواهند شکست.

Snap3

گرچه فیلم های زنده از این تظاهرات نمایان دزدی های غارت گران سیاه پوست و سفید پوست است، در تمام تصویر های گوگل و شرکت های خبر گذاری اگر جستجو کنید فقط و فقط عکس های تظاهرات قهرمانانه مردم و پرچم های آزادیخواهی را می‌بینید و هیچ نشانی‌ از چپاول مغازه ها توسط سیاهپوستان و سفیدپوستان نیست.

تعداد غارتگران اکثریت افراد حاضر در خیابان ها را تشکیل میدهد و فقط تعداد انگشت شماری از سیاهپوستان دعوت به آرامش میکنند و سازمان های خبری فقط با این تعداد معدود مصاحبه میکنند و وانمود میکنند که از غارت خبری نیست.

نوشتار روی دیوار ها نشان میدهد که بیشتر تظاهر کنندگان حتا سواد نوشتن درست هم ندارند که البته این را باید به گردن سیستم آموزشی همان ایالتهای دمکرات انداخت.

a2

سردمداران این تظاهرات با ماسک سیاه و تی شرت های  آنتی فا در میان مردم کاملا مشخص است ولی‌ سازمان های خبری به این آشکاری اصلا توجه نمیکنند و همواره صحبت از قتل جرج فلوید توسط یک پلیس سفید پوست میکنند.

گروه آنتی فا یک گروه افراطی دست چاپی‌ است که توسط جرج سوروس و دمکرات ها تقویت میشود و با نام غلط انداز مخالفان فاشیست ها، در هر تظاهرات شرکت میکنند و به غارت و نابودی اموال خصوصی مردم و تسهیلات شهری میپردازند. این گروه با خشونت هرچه بیشتر به مخالفان خود حمله میکنند و آنها را روانه بیمارستان میکنند. در ایالت های دمکرات این گروه تقریبا مصونیت کامل در برابر قانون برای اعمال جنایی و خرابکارانه خود دارند.

Snap8

برخی‌ شرکت ها و صاحبان مغازه و رستوران از گارد های شخصی مسلح ‌ برای حفظ اموال خود استفاده میکنند ولی رسانه های چپگرا اینجور جلوه میدهند که این محافظان برخی‌ آدم کش و گردن کلفت های محلی هستند که برای باجگیری مسلحانه بر سر گذر ها ایستاده ا‌ند.

protect

آنچه در این میان خنده دار است این است که رسانه های دمکرات و چپگرا، گوگل، سی‌ ان ان، بی‌ بی‌ سی‌ و تقریبا تمام رسانه ها و تارنما های اجتماعی تصاویر پخش شده را به شدت سانسور میکنند و تنها تصاویر پخش شده آنها هستند که سیاه پوستان را مظلوم نمایان میکند، برای نمونه، یک سیاه پوست پرچم آمریکا را به دست گرفته، یا یک سیاه پوست دیگر در پیش یک ساختمان آتش زده زانو میزند و چند جوان سیاه پوست با یک بنر درخواست آزادی میکنند.

تمام تصاویر غارت و خرابکاری پس از خروج غارتگران و از مغازه های خالی‌ و به هم ریخته میباشد. اگر تصاویر زنده ویدیو نبود تصور میکردید که شاید توفان تا زلزله آمده.

از دیگر گروه های غارتگر باید گروه جان سیاه پوستان ارزش دارد را نام برد که همواره در کنار آنتی فا گام بر میدارد و با هماهنگی یکدیگر هدف آنها فقط ایجاد هرج و مرج و نابودی آرامش و قانونمندی است.

riot

در این میان مسلمانان فرصت طلب هم از آب گل آلود ماهی‌ میگیرند.

Snapx1

چند خواهر مسلمان در کنار خواهران سیاهپوست خود در حال پس گرفتن حق خود

Snap9

اینجا هم یک شرکت رسانه ایی  آمریکا دور از جنجال و آتش سوزی در حال ساختن حماسه انقلاب سیاه پوستان.

به فردی که کنار درخت به استراحت نشسته توجه کنید و در دو قدمی‌ وی چند جوان سلحشور انقلاب در حال دفاع مقدس در کنار پارک. کارگردان در طرفی‌ و فیلمبردار هم در طرف دیگر بدنبال دریافت اسکار.

این جور ویدئو ها در میان گرو های خرابکار و شورشی دست به دست میگردد و جوانان خام را فریب میدهد.

دقیقا آنچه در دوران شورش خمینی و حتا هم اکنون برای اغفال جوانان میهن انجام میشد و میشود.

Snap4

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید