25
پنج شنبه, آوریل
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 Thursday 25 April 2024 16 شوال 1445

رسانه های رژیم: پانصد سال نژاد پرستی‌ امریکایی!!

نوشتار

برای کشوری که فقط ۲۴۳ سال عمر دارد این یک معجزه است که پانصد سال است برده داری می‌کند.

تاریخ کشف، قاره آمریکا، البته پس از سرخپوستان ساکن آن، و کوچ اروپاییان و  سپس مبارزات برای آزادی و استقلال آن از دست انگلیس و فرانسه را در کتاب های تاریخی میشود یافت و نیاز به تکرار آنها نیست.

ولی‌ کمتر کسی‌ به تاریخ برده داری در اسلام و فروش آنها به اروپا و آمریکا میپردازد.

از زمانی‌ که بشر توانست روی ۲ پا بایستند و فکر کند برده داری آغاز شد. اگر یک قبیلهٔ به قبیلهٔ دیگری حمله میکرد، مردان و زنان جوان آنها را به غنیمت میگرفت. پس از مدتی‌ آنها کشف کردند که میشود این غنیمت ها را به عنوان برده به دیگر قبیلهٔ ها بفروشند و در مقابل خوراک و پوست حیوانات طلب کنند .

ولی‌  این نوع برده داری و برده فروشی‌ فقط در میان افراد یک نژاد و یک محیط جقرافیایی انجام میشد و هیچ تبعیض نژادی در میان نبود. برده گیر ممکن بود خود فردا برده شود.

حتا در امپراتوری های بزرگ مانند روم، یونان، مصر و چین نیز برده داری رواج داشت ولی‌ بردگان همان سربازان کشور مغلوب بودند و پس از مدتی‌ هم شاید شهروند کشور پیروز شده و آزاد میگردیدند.

در اینجا اعراب هم چنان دیگر مردم برده گرفته و برده میشدند. تا اسلام وارد شد.

تعلیمات دینی اسلام و سنّت محمد نشان میدهد که وی و الله وی به مسلمین پروانه دادند تا مردان مغلوب را فروخته و زنان آنها را به غنیمت و بردگی جنسی‌ ببرند.

مسلمین چون از شمال و غرب نمیتوانستند گسترش یابند، دست روی افریقای سیاه انداخته و شروع به جمع آوری مردم قبیلهٔ های سیاه کردند و آنها را به بردگی گرفتند.

مسلمین از ۲ طرف برده های خود را وارد اروپا کردند، نخست با حمله به جنوب اروپا و فتح اسپانیا اعراب برده های خود را نیز با خود همراه آوردند و به خرید و فروش آنها پرداختند. سپس با ورود اروپاییان به  آفریقا، مسلمین به خرید و فروش برده در بنادر شمالی‌ آفریقا پرداختند.

یکی‌ از نخستین کشور های اروپا که برده داری را غیر قانونی‌ اعلام کرد و از میان برداشت، انگلستان بود، پس از آن آمریکا مستقل شد و پس از جنگ های داخلی، برده داری در آمریکا هم غیر قانونی‌ شد.

اما داستان تبعیض نژادی چیز دیگریست.

تبعیض نژادی با قانون گذاری ریشه کن نمیشود، نیاز به آموزش و پرورش فکری دارد.

در اسلام این آموزش ها هرگز انجام نمی‌شود چون برخلاف سنّت پیامبر اسلام محمد میباشد که یکی‌ از پایه های دین اسلام است.

کشوری که رهبرانش و رسانه هایش برای یک جنایتکار فیلم های پورنو اشک تمساح میریزد، پروانه میدهد هممیهنان بلوچش چون سنی هستند به رگبار گلوله های وحشی های چینی‌ کشته شوند.

هموطنان بهایی زندانی و شکنجه میشوند، جوانان کشور از روی پشت بام ها با گلوله شکار میکنند و این جانی ها دلشان برای سیاهپوستان مرفه و آزاده آمریکا میسوزد.

نمی بینند که هزاران جوان ایرانی‌ به هزار مشکل و فلاکت میخواهند خود را به آمریکا برسانند تا از مزایای این بردگی استفاده کنند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید