02
پنج شنبه, می
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 Thursday 2 May 2024 23 شوال 1445

آینده پلیس؛ یک نکته کوچک ولی‌ تامل برانگیز

نوشتار

تصویر بالا؛ شستن پای سیاهپوستان توسط سفیدپوستان نژاد پرست و با همکاری زن پلیس سیاهپوست

نخست پروانه دهید حساب کشور های دیکتاتوری و جنایتکار مانند رژیم ملاها در میهنمان و آدم کشان چین را از بقیه جدا کنیم. این نوشتار فقط مربوط میشود به کشور های جهان که کمی‌ در آنها حکومت مردم و آزادی بیان جلوه دارد.

از این هم گذر خواهیم کرد که اگر روزی جهانگرایان پیروز شوند، همین اندک آزادی نیز از مردم کشور های آزاد از ژاپن تا آمریکا گرفته خواهد شد.

این را هم فرض میگیریم که زمانی‌ که ما میهن را آزاد کردیم ، ایران را هم بخشی از کشور های آزاد محسوب خواهد شد.

خوب حالا درخواست آشوبگران و فرصت طلبان چپگرا و به ظاهر خواهان برابری سیاهپوستان ولی‌ در حقیقت مزدوران گوش بفرمان نظام نوین جهانی‌ و افرادی مانند جرج سوروس تحت عناوینی مانند آنتی فا و بی‌ ال ام چیست؟

زانو زدن درپیشگاه سیاهپوستان، بازداشت چند پلیسی‌ که جرج فلوید را کشتند یا شاهد قتل او بودند و و و. اما مهمترین آنها قطع بودجه پلیس کشور، نابودی ساختار اجرایی کشور و سپردن قانون به دست شهروندان ساکن هر منطقه.

سفیدپوستان که زانو زدند و پوزش طلبیدند. پلیس ها هم، که بازداشت شدند. فروشگاه ها هم چه ملک سیاهپوست یا سفیدپوست یا زردپوست یا هر رنگی‌ غارت شدند.

پس میماند از بین بردن ساختار پلیس.

پیشنهاد این غارت گران این است؛ هر محله و شهری بجای دادن مالیات به دولت ایالتی یا کشوری، خود تعدادی محافظ استخدام می‌کند تا نظم و قانون را در محله برقرار کنند.

کمی‌ تامل و آینده نگری اینجا بد نیست؛

پلیس های بیکار چه میکنند؟ آنها تجربه کافی‌ در برقراری نظم دارند، در استفاده از اسلحه و دفاع شخصی‌ دوره دیده ا‌ند و سالها در نیروی پلیس به شهروندان خدمت کرده‌اند.

پس این پلیس ها نخستین کاندید های استخدام در این نیروی مردم پسند خواهند بود، با یک فرق، دیگر قانونی‌ نیست که آنها را از قتل و غارت بازدارد. البته اگر پلیس های دوباره استخدام شده چنین تصمیمی بگیرند.

همین اتفاق که برای جرج فلوید افتاد اگر دوباره پیش آید و پلیس محلی خودش شاهد آن باشد، هیچ کاری انجام نمیدهد چون کار خود را از دست میدهد و در نتیجه بی‌ قانونی‌ و جنایت در محله ها بیداد می‌کند. اگر هم در محل غریبی باشد و پلیس آن محله فلوید را بازداشت کند یا به قتل برساند جنگ های منطقه ایی آغاز شده و بر میگردیم به زمان آل کاپون و قتل های خیابانی گانگستر ها.

اگر هم پلیس های بیکار استخدام نشوند پس قانون مندی به تعدادی هفت تیر بند ماجرا جو واگذار میشود و شاید پلیس های بیکار هم باندی تشکیل دهند و جنگ های خیابانی برگزار شود.

و فکر نکنید این فقط در آمریکا هست، هر روز در شهر های جهان شاهد جنگ های خیابانی و  درگیری پلیس با غارت گران هستیم. از آمریکا شروع میشود چون آمریکا بزرگترین غنیمت برای جهانگرایان است. اگر آنها آمریکا را فتح کنند، دیگر هیچ امیدی برای ما در اروپا و آسیا نخواهد بود.

چین و روسیه پس از آمریکا سقوط خواهند کرد و کشور هایی مانند ایران به اسانی‌ تسلیم میشوند.

این هدف نهأیی جهانگرایان و نظام نوین جهانی‌ است و روش کار آنها را هم بدانیم؛

مشکل، واکنش، چاره

چاره به قیمت آزادی فردی و بردگی به جهانگرایان .

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید