26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

رژیم ایران در اوباشگری منطقه ای و بین المللی، مانند لات های چاله میدان رفتار می کند

نوشتار

در رابطه با افزایش بحران در منطقه، که رژیم ایران عامل اصلی آن است، آقای منشه امیر در یک ارزیابی تحلیلی گفت که ممکن است رژیم ایران می کوشد ظاهرا بها را بالا ببرد، تا در صورت آغاز گفتگوها با دولت آینده جو بایدن، امکان پایین آمدن و سازش را داشته باشد.

 در روزهای اخیر سران نظامی و غیرنظامی رژیم به رشته رفتارهایی دست زده اند که بحران خاورمیانه را به نقطه انفجار رسانده است که آخرین آن ها بازداشت نفتکش کره جنوبی می باشد که رژیم ایران می خواهد با ربودن آن، دولت سئول را وادار به پرداخت بدهی سنگین خود که بر هفت میلیارد دلار بالغ می شود، ناچار سازد. دولت کره جنوبی که با ایالات متحده همکاری نزدیک دارد، می گوید که به علت تحریم های جهانی در مورد انتقال ارز به ایران، امکان پرداخت آن وجود ندارد. ولی سپاه پاسداران که احساس می کند ادامه کمبود ذخیره ارزی، ممکن است باعث هرج و مرج رژیم گردد، به ربودن نفتکش دست زده است.

رژیم یاران همین شیوه را نسبت به بریتانیا به کار برده و با ربودن خانم نازنین زاغری و متهم ساختن او به جاسوسی، تلاش کرده دولت لندن را ناچار به پرداخت چند صد میلیون دلار پیش پرداخت دولت شاهنشاهی ایران برای خرید اسلحه از بریتانیا می باشد.

مشروح این سخنان را که با آقای شهرام همایون در تلویزیون کانال یک از لوس آنجلس پخش شد، می توانید در این جا ببینید و بشنوید

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید