27
شنبه, آوریل
شنبه 8 ارديبهشت 1403 Saturday 27 April 2024 18 شوال 1445

بزرگترین دستاورد رژیم در این ۴۲ سال، تسلط بر ایران، ویرانی ایران و صدور تروریسم بوده است

نوشتار

در حالی که خود را برای چهل و دومین سالگرد به قدرت رسیدنشان به اصطلاح خود انقلاب اسلامی می نامند آماده می کنند، به دور خود نگاه کنند و از خود بپرسند که در این ۴۲ سال برای ملت ایران چه به ارمغان آورده اند؟

چه دسته گلی به سر آنها زده اند؟

چه کاری نیکی انجام دادند؟

چقدر به رفاه مردم ایران افزودند؟

چقدر آزادی‌ها را توسعه دادند؟و غیره و غیره…

روزی که ایران را به دست گرفتند کشوری در مسیر پیشرفت و ترقی و تعالی بود.

یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا و یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و یکی از مسالمت آمیز ترین رژیم هایی بود که می کوشید با همه همسایگان در مهر و دوستی و همزیستی به سر برد و دست اتحاد و همکاری به آنها بدهد و امروز به اطراف خود نگاه کنید، می‌بینید که همه کشورهای همسایه از کوچک و بزرگ رژیم ایران را دشمن خویش می‌دانند و با آن ستیز می‌کنند و در برابر آن می ایستند و اتحادهای دیگری به وجود می آورند که بتوانند در برابر این فتنه گری ها مقاومت کنند.

حکومت ایران در حالی چهل و دومین سالگرد به قدرت رسیدن خود را جشن می گیرد که در کشور بلژیک دیپلمات اش و البته به ظاهر دیپلمات اش به جرم عملیات تروریستی به حبس ابد محکوم می سازند.

همزمان خبر می‌رسد که در آدیس آبابا ۱۶ تن را به اتهام مأموریت تروریستی از جانب حکومت ایران در بازداشت دارند و آنها را به بازپرسی گرفتند.

حساب کنید که در کشورهای دیگر منطقه و جهان به چه عملیات تروریستی دست زده اند.

ادعای صدور انقلاب را دارند اما همه کشورهای همسایه و دولت‌های جهان را با خود دشمن کرده‌اند.

نشان ضعف و بیچارگی و سرشکستگی آنها همان اتحادی است که اکنون می کوشند با گروه طالبان افغانستان به وجود آورند.

همان طالبانی که ۸ تن از ماموران حکومت ایران را در مزارشریف به قتل رساند.

همان حکومتی که رژیم ایران را مسلمان اما شیعه می داند و می گوید که اسلام اهل تسنن باید بر جهان اسلام مسلط باشد و امروز آنها چه کار می کنند می آیند و یک گروه تروریستی تعصب گرای سنی مذهب را به اتحاد با خود دعوت می کنند تا شاید بتوانند با قدرت و حضور آمریکایی‌ها در منطقه مبارزه کنند.

طالبان آمریکایی‌ها را کشت و محبوب حکومت ایران است.

مهم نیست که در مزارشریف آمدند و به اصطلاح دیپلماتهای رژیم را کشتند، اشکالی ندارد آن را می توان فراموش کرد.

امروز ستیز با دولت آمریکاست، ستیز با دنیای غرب است و در چنین شرایطی باید دست اتحاد به گروه طالبان داد یک گروه تروریستی که در سراسر جهان و در خود افغانستان منفور است و مزدور است و در حال کنار آمدن با ایالات متحده می باشد.

این چنین به حضیض ذلت رسیدند که یاری و یاوری برایشان نمانده و می‌روند با یک گروه تروریستی دست اتحاد می‌دهند و آنها با حکومت ایران در گذشته جدل داشتند و حکومت ایران تهدید کرده بود که به خاک افغانستان حمله می برد و آنها را نابود می کند و حتی در این زمینه نیز دولت افغانستان و دولت قانونی افغانستان بر حکومت ایران خشم می گیرد که چرا در امور داخلی ما دخالت می کنید و چرا یک گروه تروریستی را تشویق و تقویت می کنید.

امروز هیچ یارو یاوری برای این حکومت در منطقه و جهان باقی نمانده است.

مرتباً به مسکو سفر می‌کنند و مرتباً به پکن می‌روند که بیایید و ما را نجات دهید و فراموش کردند که روح الله خمینی گفته بود نه شرقی نه غربی آنها غرب را دشمن خود کردند و اکنون دست تقاضا و یاری و تمنا به سوی شرق دراز می‌کند و جنایاتی را که دولت کمونیستی چین علیه مسلمانان اویغور مرتکب می شود نادیده می‌گیرند.

در منطقه خاورمیانه تنها یاران و همدستانشان گروه‌های تروریستی هستند که از پول ملت ایران تغذیه می‌کنند و اسلحه رژیم ایران را دریافت می‌کنند.

یک مدت کوتاه مقرری آنها را حذف کنید و می‌بینید که آنها هم به شما پشت خواهند کرد.

اروپا که مدت مدیدی کوشید شما را همچنان سرپا نگاه دارد تا بتواند به داد و ستد اقتصادی و بازرگانی ادامه دهد اکنون دست اتحاد به دولت ایالات متحده داده است و مرتباً علیه برنامه‌های اتمی شما و برنامه‌های موشکی شما انتقاد می‌کند و اعلامیه می‌دهد و قصد اقدام دارند و شما چه می‌کنید؟

ستیز را افزایش می دهید و عملیات خصمانه بیشتری مرتکب می شوید و درک نمی‌کنید که هیچ حکومتی نمی‌تواند در برابر فشارهای بین المللی و داخلی برای یک مدت طولانی استقامت کند بالاخره از پای در خواهد آمد.

به داخل کشور بنگریم…

می‌بینیم که یک ملت ثروتمند و یک سرزمین غنی و یک کشور بزرگ را گرفته‌اید و ویران کرده اید.

آنقدر ویران کرده اید که مردم آب برای آشامیدن ندارند.

اهالی برق برای روشن کردن خانه هایشان ندارند.

بنزین ندارید و سوخت ندارید، از نفت سیاه استفاده می کنید که موجب آلودگی شدید هوا می‌شود.

نگاه کنید که در زمینه مبارزه با کرونا چه کرده‌اید و در ایران امروز چه می‌گذرد.

از روز اول گفتید که این شوخی است اهمیتی ندارد قربانیان آن مهم نیستند. یک نوع انفولانزاست.

گفتید بروند و در مساجد و اماکن مذهبی همچنان حضور پیدا کنند که پروردگار آنها را از این ویروس در امان بدارد.

اکنون حدود ۲ ماه است که تزریق واکسن در بسیاری از کشورهای جهان آغاز شده و شما چه کردید؟

می‌گویند در انتظار می نشینیم و هرچه بیشتر منتظر بنشینیم قیمت واکسن پایین می‌آید و آن را با بهای ارزانتر می توانیم بخریم و هیچ توجهی ندارید که در این چند هفته و چند ماه تا هنگامی که بهای واکسن پایین بیاید چند هزار نفر دیگر جان خود را از دست خواهند داد.

آیا برای شما هیچ اهمیتی دارد؟

رهبر شما می گوید که واکسن آن ها را نخرید این واکسن را برای کشتن ملت ایران درست کرده اند و چه بیانی بی اساس تر از این سخنان.

اسرائیل و ده‌ها کشور دیگر جهان صدها میلیون دوز واکسن کرونا را مصرف کردند. فایزر بزرگترین کارخانه جهان است و علی خامنه‌ای می آید و ادعا می کند که آمریکا این واکسن را به ویژه برای بیمار کردن مردم ایران ساخته است و فراموش می‌کند که صدها میلیون نفر در کشور های مختلف جهان با این واکسینه شدند و می‌شوند خواهند شد و می‌گوید که نه این واکسن را آمریکا فقط برای کشتن ما ساخته است و بعد هم می‌گوید اگر واکسن خوبی است چرا خودشان استفاده نمی‌کنند؟ بله خودشان استفاده می‌کنند اما شما چه؟

و آنگاه حکومت می گوید ما با کمک کوبا مشغول ساخت واکسن هستیم ممکن است سه ماه یا شش ماه دیگر طول بکشد هیچ اطمینانی وجود ندارد که این واکسن به نتیجه برسد و امن و امین باشد و مردم ایران را درمان کند.

و پیش از آن که نتیجه این تلاش های آنها روشن گردد بوق به دست می گیرند و ادعا می کنند که ما بهترین واکسن دنیا را ساخته ایم و به زودی در اختیار مردم جهان قرار می‌دهیم.

رجز می خوانند و دروغ می‌گویند و خیالبافی می کنند و هیچ شرمی ندارند.

در طول این ۴۲ سال روشن شد که افرادی که شاید فقه و شریعت را خوب بدانند اما هیچ تجربه‌ای در مملکت داری در اختیار ندارند.

نتیجه آن که افرادی را به دور خود جمع می کنند که ظاهراً صلاحیت‌ها و تجربه ها و قدرت هایی دارند اما در واقع افرادی سودجو و فرصت‌طلب هستند که دور چنین حکومتی جمع می شوند که بتوانند بدزدند و بخورند و چپاول کنند و به ریش این حکومت بخندند و آنها در طول این ۴۲ سال ثابت کردند که به هیچ یک از موازین اخلاقی پایبند نیستند.

روح‌الله خمینی گفته بود که برای حفظ رژیم همه کار می توان کرد.

وی گفته بود که حفظ حکومت حتی از اسلام هم مهمتر و واجب تر و ضروری تر است بنابراین اگر رژیم به خطر افتاد می‌توان از روزه و نماز و زیارت حج نیز صرف نظر کرد.

اول باید حکومت را حفظ کرد.

این بود شعار روح الله خمینی که خود را رهبر جهان اسلام می دانست.

و آنها امروز برای حفظ و بر خلاف دین مبین اسلام انسان می کشند.

شهروندان را به گلوله میبندند.

زنان را مورد تجاوز جنسی قرار می‌دهند.

پول ملت ایران را به گروه‌های تروریستی می دهند.

گروه‌هایی که تصور می‌کنند برای اعتلای جهان اسلام می‌جنگند و منظورشان گروه اهل تسنن حماس است.

و گروه‌های دیگر که فردای روز رژیم ایران را نادیده می‌گیرند و به راه خود می‌روند. ملت ایران را به آن درجه از فقر و ناداری کشاندند که آنها را پله خواب و پشت بام خواب کردند.

قشر متوسط ایران را نابود کردند.

اکثریت بزرگ ملت ایران را به طبقه فرودست و نیازمند و محتاج مبدل ساخته اند و امروز افتخار می‌کنند و قول می‌دهند که فردای روز بهتر و بهتر خواهد شد.

در یک نگاه به هر سو که بنگرید جز ویرانی آنها هیچ ارمغانی برای مردم ایران نیاوردند و جز ستیز و دشمنی هیچ هدیه ای برای ملت‌ ایران و منطقه به همراه نیاوردند.

از نابودی اسرائیل سخن می‌گویند و می‌خواهند پوزه آمریکا را به خاک بمالند و با دیگر کشورهای جهان نیز درگیر می‌شوند.

چنین حکومتی که مردم از آن بیزار هستند و کشورهای خارجی با آن سر ستیز دارند و به ترور و موشک سازی و اتم ادامه می‌دهد.

چنین حکومتی هیچ پایه‌ای برای باقی ماندن و دوام ندارد.

فردا می ریزد و متلاشی میشود.

چه هنگام رخ خواهد داد؟

در حال حاضر قابل پیش‌بینی نیست اما جهان پر از شگفتی ها و پر از رویدادهای غافلگیرکننده است.

آنها چهل و دومین سالگرد به قدرت رسیدن را می خواهند برگزار کنند و جشن بگیرند اما هیچ دستاوردی برای جشن گرفتن ندارند و خدا می داند که آیا تا سال بعد در این زمان خواهند بود و یا نخواهند بود…

اورشلیم –هجدهم بهمن ۱۳۹۹ خورشیدی؛ششم فوریه ۲۰۲۱ میلادی

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید