16
سه شنبه, آوریل
سه شنبه 28 فروردين 1403 Tuesday 16 April 2024 7 شوال 1445

حکومتی که با دروغ پا گرفت و با دروغ به راه خود ادامه می‌دهد

نوشتار

اگر قرار می بود حکومت های جهان را بر حسب میزان دروغگویی و فریبکاری درجه بندی کنند تردیدی نیست که حکومت اسلامی ایران در ردیف نخست قرار می‌گرفت.

کارنامه این حکومت هنگامی که مورد بررسی قرار می گیرد دیده می‌شود که سراپای آن دروغ بوده است.

با وعده های دروغین به ملت ایران به قدرت رسیدند و همچنان با وعده ها و فریبکاری های دروغین می‌کوشند این مردم را گمراه کنند.

نمونه‌ها برای اثبات این واقعیت تاسف بار بسیار است.

از وزیر بهداشت رژیم شروع کنیم که می‌گوید: به زودی ما به مرحله تولید یکی از بهترین واکسن های جهان خواهیم رسید و بیشترین شمار واکسن‌ها را می‌توانیم در ظرف یک سال تولید کنیم.

با استناد به کدام داده ها چنین ادعایی را مطرح می‌کند؟!!!

حکومتی که بیش از یک سال است نتوانسته واکسن کافی از کشورهای دیگر وارد کند.

حکومتی که ادعا می کند سه نوع واکسن را در دست تولید دارد و می‌گوید که این واکسن بهتر از هر واکسن دیگری در جهان است و این در حالی است که هنوز چنین واکسنی مورد آزمایش های بالینی کافی قرار نگرفته و در هیچ یک از از مراجع پزشکی دنیا مورد تایید واقع نشده است.

اکنون علی اکبر صالحی رئیس آژانس انرژی اتمی ایران ادعا می‌کند که توانسته اند پیشران تولید کنند.

پیشران اتمی به چه منظور؟

پیشران اتمی برای زیردریایی ها، برای ناوها و برای کشتی هایی است که مدت‌های مدید باید بر روی آب بمانند.

تنها ایالات متحده و چین و روسیه هستند که پیشران اتمی تولید می‌کنند و حکومت ایران چه سودی از این کار می‌برد؟

در کدام کشتی‌های خود آن را نصب می‌کند؟

حتی برای ساخت یک رزمناو آمدند و یک کشتی تجاری کهنه از یک کشور خارجی خریدند که آن را به کشتی جنگی مبدل کنند زیرا توان تولید آن را ندارند و حالا با پیشران اتمی چه می‌خواهند بکنند مگر آن که قصدشان رسیدن به غنی‌سازی ۶۰ درصدی و سپس ۸۰ درصدی و ۹۰ درصدی برای تولید بمب هسته‌ای می‌باشد و این دروغ را می گویند که پوششی برای ادامه برنامه های جنگی و ساخت بمب اتمی باشد.

نمونه دیگر قرارداد با چین است.

قرارداد ۲۵ ساله که ادعا می کنند قرارداد نیست و سند است و یا نوعی مبادله بین دو کشور است و نوعی تعیین نقشه راه است اما از انتشار جزئیات آن خودداری می ورزند که مبادا دروغشان آشکار شود.

کاری نداریم به ارزیابی‌ها که ممکن است تمام این سند غیرقابل اجرا و بی ارزش باشد چون از محتویات آن آگاهی نداریم اما مسلم است که حکومت ایران چین را محرم و ملت ایران را نامحرم دانسته و از این رو حاضر نیست جزئیات این قرارداد و یا به گفته خودشان را نقشه راه و یا به گفته خودشان سند تفاهم را افشا کند.

نگاهی به کارنامه این حکومت حتی پیش از آنکه به قدرت رسید نشان می‌دهد که سراپای شان دروغ و همه رفتارهایشان نادرست و کذب بوده است.

خمینی پیش از آنکه به قدرت برسد ادعا کرد که او می‌خواهد آب و برق را مجانی کند و معنویات را به ملت ایران بازگرداند.

از کدام معنویات خمینی سخن گفت؟

همه معنویاتی را که ملت ایران داشت و به آن افتخار می کرد به باد دادند.

زنان ایران را از روی فقر به تن فروشی واداشته اند.

دختران ایرانی را به شهوترانان عرب در خلیج فارس فرستادند.

امروز بسیار هستند آنهایی که برای یافتن یک لقمه نان در زباله دانی به جستجو می‌پردازند و کودکانی که از روی فقر و نداری خودکشی می کنند و یا از تحصیل باز می‌مانند و یا به اعتیاد دچار می‌شوند.

از کدام معنویات آنها سخن گفتند؟

آب و برق مجانی پیشکش شان.

حتی معنویات را از من مردم ایران سلب کردند.

عجز و ناتوانی آنها در رسیدگی به ویروس کرونا نمونه دیگری از این دروغ پردازی ها و بی کفایتی های حکومت است.

حکومتی که با به روی کار آمدن همه کارشناسان و افراد با تجربه را کنار گذاشت و به جای آنها مشتی اوباش را به روی کار آورد که هیچ سواد و تجربه‌ای در رشته مورد مسئولیت خود نداشته و ندارند و تنها ویژگی آنها وفاداری به حکومت بود آنهم وفاداری ظاهری زیرا می‌خواستند زیرپوشش این وفاداری بدزدند و چپاول کنند و حکم کنند.

حسن روحانی قول داده و وعده داده بود که تا پیش از پایان سال خورشیدی واکسینه کردن مردم ایران به انجام برسد و گفته بودند که به زودی واکسن ساخت خود را به بازار می آورند و انواع و اقسام قول های دیگر و اکنون حسن روحانی می آید و می گوید که شاید تا پایان سال خورشیدی ۱۴۰۰ یعنی تا حدود ۱۲ ماه دیگر باشد که حکومت بتواند به شیوه های موثر با کرونا مبارزه کند.

این یکی از شاخص ترین نمونه های دروغ پردازی و وعده های بیهوده و فریبکاری رژیمی است که سردمداران آن هیچ کفایت و لیاقتی ندارند.

می‌آیند و شماری از افراد دو تابعیتی را می گیرند و ادعا می کنند که جاسوس بودند اما نیت واقعی آنها گروگانگیری و آدم دزدی است که بتوانند از کشورهای دیگر کلاشی کنند.

و می آیند و یک نفتکش کره‌جنوبی را بازداشت کرده و ادعا کرده که آب دریا را آلوده ساخته و به این جهت باید جریمه پس بدهند اما همه می‌دانند که نوعی گروکشی در پیش گرفتند و جز کلاشی هدف دیگری ندارند.

اکنون قرار است که مذاکرات غیر مستقیم ایران و ایالات متحده درباره مسائل اتمی آغاز شود مذاکراتی که آسان نخواهد بود.

در همین زمینه نیز به مردم ایران دروغ بسیار گفتند.

علی خامنه ای گفته بود که ما هرگز با آمریکای جهان خوار وارد گفتگو نخواهیم شد.

گفته بودند که نیازی به گفتگو وجود ندارد.

آمریکا به برجام بازگردد و بازگشت به برجام نیاز به مذاکره ندارد و بدون قید و شرط باز گردند.

و گفته بودند که از آمریکا خواهند خواست که هزاران میلیارد دلار خسارت به حکومت ایران بپردازند بابت خروج از برجام و ادامه تحریم‌ها.

به خوبی احساس می‌شود که حکومت در آستانه فروپاشی دست به دامان دیگران می‌شود…

می آید و پای چین را به این سرزمین پاک باز می‌کند و همه ثروت ملی ایران را به چین هدیه و عرضه می‌کند و پس از آن روسیه را نیز فرا می خواند که بیاید و حکومت را تحت حمایت خود گرفته و تحت حمایت دولت مسکو شوند و خمینی دروغ گفته بود هنگامی که میگفت نه شرقی نه غربی.

آنها غرب را کنار گذاشتند و شرق را برگزیدند.

شرقی که هیچ ندارد و معنویات ندارد و استثمار می‌کند و همه موازین حقوق بشری را زیر پا می‌گذارد زیرا برای آنها همانند حکومت اسلامی ایران آنچه که اهمیت دارد تداوم رژیم است.

مطیع ساختن مردم است و نه بیشتر….

تنها یار و یاوری که برای آنها باقی مانده سازمان های ترور اسلامی عربی و فلسطینی هستند همان سازمان‌هایی که از قبل مردم ایران می خورند و پروار می شوند و تنها فردی که از این حکومت حمایت و از رفتار خامنه‌ای تجلیل می‌کند حسن نصرالله حزب الله است که گفته بود همه چیز ما از آب و نان و تسلیحات از جانب حکومت اسلامی ایران تامین می‌شود او مزدور است و باید وفاداری خود را به رژیم ثابت کند.

و نصرالله اعلام می‌دارد که پیش‌بینی علی خامنه ای یا حضرت امام خامنه ای به زودی به تحقق نخواهد پیوست و آمریکا در حال افول است و اسرائیل در آستانه فروپاشی قرار گرفته است.

اینگونه دروغها را تحویل مردم می دهند تا بر بی کفایتی و بی لیاقتی و ناکامی خود در اجرای هدف‌های خود سرپوش بگذارند و مردم را فریب دهند اما چه کسی فریب خواهد خورد؟

امروز جنبش نه به جمهوری اسلامی و خیزش تحریم انتخابات ریاست جمهوری روز به روز تقویت می شود.

چین تا چه حد خواهد توانست از این حکومت دفاع کند و موجب پایداری آن شود؟ دولت پرزیدنت بایدن تا چه مرحله‌ای خواهد توانست به این بیماری که در حال خفه شدن است اکسیژن برساند؟

اما مردم ایران به هویت این رژیم به خوبی پی بردند و مردم ایران فریب این دروغ پردازی ها را نمی خورند.

ملت ایران باید راه خود را مشخص سازد.

حکومت کنونی به بن بست رسیده است و این اکنون در دست خود ملت ایران است که بدون انتظار از یاری های قدرت‌های خارجی برخیزد و حق خود را بگیرد استخوانهای رژیم در حال شکستن است و صدای آن را می شنویم و این دروغ پردازی ها نخواهند توانست چنین حکومتی را نجات دهد و عمر آن را دراز کند و این بیش از آن که به آمریکا و روسیه و چین مربوط شود به خودم مربوط مردم ایران ارتباط دارد که به پا خیزند و حق خود را بگیرند.

اورشلیم –۱۴ فروردین ۱۴۰۰ خورشیدی؛ ۰۳ آوریل ۲۰۲۱ میلادی

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید