29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

سرخط سوال برانگیز تارنمای خبری ایران: تاج در آینده نزدیک بازمی‌گردد

ایران

 آیا منظور تیم فوتبال تاج است که پس از انقلاب به نام استقلال تغییر کرد؟  یا فردی به نام تاج که در خارج از میهن است؟

ولی‌ سرخط بدون این توضیحات است و بازگشت تیمی به نام تاج هم خود سوال برانگیز است.

در متن خبر هم که در زیر آمده می بینیم که گرچه صحبت از ویلموتس و کی روش است باز هم اسلامیان تاکید می‌کند در خصوص بازگشت تاج به ایران ایشآن بزودی به ایران می‌ آید.

 

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون نهادی شفاف است که چهار دستگاه نظارتی بر آن نظارت می‌کند.

خبرگزاری فارس: محمود اسلامیان در خصوص اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ‌توسط یک کمیته کارهایش در حال انجام است و بعد از آن، در هیأت رئیسه تصویب می‌شود. اساسنامه اول در هیأت رئیسه، بعد در مجمع و دولت تصویب خواهد شد. هماهنگی‌هایی که قبلا وجود خواهد داشت، رفع خواهد شد.

وی در مورد شکایت ویلموتس و اسناد منتشره، عنوان کرد:‌ در این خصوص اطلاعاتی ندارم. فدراسیون نهادی شفاف است که چهار دستگاه نظارتی بر آن نظارت می‌کند. بالاخره وقتی فوتبال نباشد، باید چیزی گفته شود و این کار رسانه‌ها است.

اسلامیان در خصوص بازگشت تاج به ایران گفت: ایشان به زودی به ایران می‌آیند. مشکل قلبی داشتند و در آینده‌ای نزدیک باز می‌گردند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص کی‌روش اظهار داشت: بعد از 15 سال در آسیا سوم شدیم؛ اگرچه می‌دانم عنوان سومی وجود ندارد. آقایانی که درباره کی‌روش صحبت می‌کنند، بعد از ایران، به کشوری که رفت قراردادش را دو برابر کرد.

وی در خصوص اختلاف نبی و بهاروند تأکید کرد: هیچ اختلافی وجود ندارد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید