26
جمعه, آوریل
جمعه 7 ارديبهشت 1403 Friday 26 April 2024 17 شوال 1445

میان ماه من تا ماه گردون

ایران

به دنباله روی از اربابان چینی‌ شان مزدوران رژیم کم کم رو به بدل سازی افتاده ا‌ند.
عکس بالا توسط سپاه به چاپ رسید که ادعا می‌کند توسط ماهواره نور که اخیرا به فضا پرتاب شد گرفته شده. تصویر دست چپ.


این عکس توسط تارنمای آسمان اورشلیم ۱۴ سال پیش چاپ شد. تصویر دست راست.
حالا از این دروغ ها و عوام فریبی های رژیم بگذریم، این ماهواره چه فایده آیی دارد؟
نخستین مشکل این ماهواره ثبات آن در مدار خود و کنترل جهت دوربین ها هست که طبق بررسی کارشناسان غربی حتا قادر به جهت گیری هم نیست چه رسد به هدف گیری.
مشکل دیگر ارتفاع مداری آن است که پس از مدت کوتاهی به سطح زمین جذب خواهد شد و عمر آن چند ماهی‌ بیشتر نخواهد بود.
مشکلات دیگر مانند امنیت ارسال اطلاعات و تنظیم مدار و حفظ حریم جسمی‌، پیشکش سردار گارسیا.
در بیشتر کشور های غربی دانش آموزان و نوجوانان دوران راهنما یی و دبیرستان به عنوان پروژه درسی‌ میتوانند به فضا موشک پرتاب کرده و حتا ماهواره نیز در مدار کوتاه قرار دهند.
چند سال پیش دانش آموزان یک دبستان در انگلستان با ارسال موشکی یک ماهواره کوچک با یک تلفن همراه آیفون به مدار نزدیک ارسال کرده و تمام زمان پرتاب و بازگشت ماهواره را فیلم برداری کردند. این پروژه از بیشتر عملیات سپاه موفقیت آمیز تر و پیچیده تر بود.
این روز ها شما در اینترنت میتوانید موشک های نسبتا دور پرداز را خریداری کنید و در خارج از شهر به آسمان پرتاب کنید. بیشتر این ها هم ساخت همان دوستان چینی‌ رژیم هستند.
پس دلیل پرتاب موشک و این ماهواره اسباب بازی چه هست؟
رژیم و بخصوص سپاه قادر به طراحی‌ و ساخت ابزار پیشرفته جنگی نیست، تنها تولیدات جنگی ایران هنوز همان اسلحه ها و مهمات نفری هستند که بیش از ۴۰ سال پیش در ایران موجود بود.
اسلحه های جنگی بر ۲ نوع هستند؛ دفاعی و تهاجمی، ناو های جنگی، اسلحه های فردی، جنگنده ها و از این نوع به عنوان اسلحه های دفاعی محسوب میشوند، در حالی‌ که موشک های بالستیک و راکت ها، کلاهک های هسته ای و عملیات تروریستی در گروه تهاجمی و ترس افکنی قرار دارند. به این گروه نام اسلحه های ترور هم نسبت داده میشود.
با دقت می بینیم که تمام کشور های عقب افتاده با رژیم دیکتاتوری نخستین کاری که میکنند ساخت موشک است، از آن ها میشو، ایران خودمان، کره شمالی، عراق زمان صدام، لیبی‌ زمان قذافی، کوبا و بسیاری کشور های اینچنین را نام برد.
رژیم کاملا میداند که امکان ساخت اسلحه های دفاعی را ندارد و پس از تحریم ها کمتر کشوری حاضر به فروش آن به رژیم هست، در نتیجه به ساخت اسلحه های تررو زا روی آورده که از آن جمله موشک های میان برد و دور پرواز بالستیک هستند.
گرچه تکنولوژی مورد استفاده رژیم در حدی نیست که دفاع ضد موشکی آمریکا یا اسرائیل را شکست دهد ولی‌ برای مصرف داخلی‌ و گرم کردن سر بچه ها و فریب بسیجی‌ ها استفاده دارد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید