29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

سیم‌خاردار‌ها را از جلوی پای سرمایه‌گذاران بردارید

ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شهرستان بردسکن به لحاظ غنای مواد معدنی در استان سرآمد است.

 

محمد رضا مس‌فروش  گفت: از مجموع بیش از 60 ماده معدنی در سطح استان بیش از 50 نوع آن فقط در شهرستان‌های بردسکن و کاشمر است و خوشبختانه این شهرستان در حوزه طلا و مس قطب موثر استان است.

وی با اشاره به سال جهش تولید گفت: همه ما مکلف هستیم که گره های پیش روی سرمایه گذاران را بازکنیم و سیم خاردار ها را از جلوی پای سرمایه گذاران برداریم، خوشبختانه تمامی مسئولان استان و در راس آن استاندار خراسان رضوی نگاه ویژه ای به حوزه تولید دارد و در آینده نزدیک شرکت مس ایران قرار است یک سرمایه گذاری میلیارد تومانی در این منطقه داشته باشد و این شهرستان را به یکی از قطب های مس ایران تبدیل خواهد کرد.

رئیس سازمان صمت استان خراسان رضوی گفت: با توجه به معادن غنی که در منطقه بردسکن فعال است این شهرستان را در حوزه اقتصادی شکوفا کرده است و تولید کنسانتره مس از ضروریت صنایع مس کشور است، امروز مس ایران در بازار جهانی به‌رغم همه تحریم ها خریداران خوبی دارد و در مناطقی چون بردسکن مس به ایجاد ثروت و اشتغال و رفع فقر زدایی و امید بخشی را به همراه دارد.

وی افزود: مسئولان همه اهتمام دارند شرایط های سخت سرمایه گذاری را حذف کنند تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری را به سرمایه گذاری در مناطق محروم داشته باشند.

وی افزود: شهرستان بردسکن در حوزه معادن، بعد از خواف رتبه دوم استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است و جای توسعه و اشتغال در معادن بردسکن وجود دارد که امیداست با سرمایه گذاری شرکت مس ایران و احداث پست برق 132 ولت در بخش انابد با هدف تامین برق مورد نیاز معادن شاهد جهش تولید و اشتغال در این منطقه باشیم.

رئیس سازمان صمت خراسان رضوی به دستاورد سفر اخیر وزیر صنعت معدن و تجارت به این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این سفر ، رحمانی با تامین تسهیلات مورد نیاز کارخانه نساجی کاشمر مدرس موافقت کرد که هفته آینده این مهم اجرایی خواهد شد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید