24
چهارشنبه, آوریل
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 Wednesday 24 April 2024 15 شوال 1445

همانگونه که خمینی جام زهر سرکشد، خامنه ای نیز دوباره “نرمش قهرمانانه” خواهد کرد

ایران

فردا (آدینه) مصادف با پایان دومین سال خروج ایالات متحده از برجام است که به دستور پرزیدنت ترامپ انجام گرفت و این، یکی از قول های انتخاباتی او بود که در نخستین فرصت ممکن عملی گردید.

 با آن که کشورهای دیگر امضا کننده برجام، هنوز هم خود را نسبت به آن پایبند می دانند، و همزمان می کوشند

تحریم های آمریکایی علیه رژیم ایران را خنثی کنند، ولی همگان به این واقعیت اذعان دارند که تحریم ها در دوسال اخیر موفق شده به درآمدهای رژیم آسیب جدی وارد کند و اقتصاد آن را به آستانه ورشکستگی بکشاند.

رادیو پیام اسرائیل، به مناسبت دومین سالگرد خروج از برجام، گفتگویی با یک کارشناس ارشد آمریکایی انجام داد که ابراز اطمینان می کند که رژیم ایران بالاخره ناچار خواهد شد دوباره یک نرمش باصطلاح قهرمانانه انجام دهد و بالاخره حاضر شود مذاکرات را برای رسیدن به توافق تازه، که روی اصول دوازده گانه مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده ارائه گردیده آغاز کند.

دکتر بهنام طالب لو در این مصاحبه گفت: همان گونه که روح الله خمینی پس از هشت سال جنگ با عراق، ناچار شد جام زهر را سر بکشد، شاید چنین وضعی، بالاخره برای خامنه ای نیز پیش آید.

دکتر طالب لو پژوهشگر ارشد نهادی به نام “بنیاد دفاع در دموکراسی در ایالات متحده است که از نفوذ بسیار برخوردار است و همیشه در دفاع از حقوق مردم ایران پیشگام بوده است.

این بخشی از سخنان دکتر بهنام طالب لو مشاور ارشد نهاد آمریکایی دفاع از دموکراسی بود که متن کامل مصاحبه را در این جا می توانید ببینید و بشنوید

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید