02
پنج شنبه, می
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 Thursday 2 May 2024 23 شوال 1445

منتظر امامزاده قاسم باشید

ایران

دردین مسیحیت فرقه کاتولیک رسم است که اگر فرد نیکنام، مومن و انسان یاری مرد پس از مدتی‌ او میتواند به درجه قدیسی یا فرشتگی برسد. البته قوانین بسیاری برای رسیدن به این درجه موجود است، برای مثال چند نفری باید شهادت دهند که پس از دعا خواندن به این فرد

درخواست آنها مستجاب شده مثلا از یک بیماری شفا یافته ا‌ند.

چون آخوند جماعت چه اسلامی چه مسیحی‌ در راه بزرگ نمای و حقانیت دین خود از هیچ گونه دروغ و تزویر پرهیز نمیکند، اگر قرار باشد کسی‌ قدوس شود ناگهان چند نفری پیدا میشوند که از مریضی های هولناک شفا پیدا کرده‌اند و آن هم فقط با بردن نام مقدس مورد نظر.

در دین اسلام بخصوص فرقه شیعه آخوندها همواره در حال ساختن امام زاده هستند. امام زادگی نیز قوانین خود را دارد که یکی‌ از آنها فرزند ناخلف یکی‌ از اعراب اشغالگر بودن است. این افراد که سید هم نامیده میشوند باید اصل و نسب خود را به دوران اشغال اول ایران توسط اعراب ارتباط دهند و ادعا کنند که نیاکان آنها توسط اشغالگران مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

البته طبق معمول آخوندها همیشه شاهدی از آستین های گشاد خود بیرون میکشند و نسبت های انچنانی به "امام زاده بعد از این" میدهند و شاید وی یا پدر عرب وی به خواب یک آخوند میاید و درخواست امام زادگی فرزند خود را می‌کند.

این روز ها زمزمه نسبت قاسم رامبو با علی‌ ابن ابیطالب، ایرانی کش و غارت گر سرزمین ما بر روی زبانهاست. دیری نخواهد گذشت که اخوندی خواب جدش را هم خواهد دید و امامزاده قاسم افتتاح میشود.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید