29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

قتل های رومینا

ایران

پس از بروز خبر قتل فجیع رومینا  توسط پدرش، رسانه های داخل و خارج روزانه و یا شاید هر چند ساعت یکبار نظریات و تئوری های مختلف در باره علل این قتل و روش جلوگیری این چنین قتل ها را در آینده به چاپ رساندند.

به جای خود این مورد حتما باید بررسی شود و شاید بشود آن را کمتر کرد ولی‌ آیا آنچه گفته میشود همه درست است؟

نخست آیا این قتل تقصیر رژیم است؟

جواب باید خیر باشد، این به عنوان دفاع از رژیم خونخوار و اشغالگر جمهوری اسلامی نیست بلکه رجوع آن به جنایتکارانی بالاتر از آنهاست. مشکل دین اسلام و تعلیمات آن در جامعه میباشد. رژیم فقط پخش کننده این بیماریست.

دوم اینکه این مشکل منحصر به ایران اسلام زده است یا نه؟

دوباره باید گفت خیر، در تمام دنیا قتل فرزند توسط پدر یا مادر و حتا بلعکس پیش می‌ آید، ولی‌ کمتر دلیل آن مسائل دینی و آموزش رسمی‌ در کشور است، این فقط کشور های عقب مانده و خرافاتی اسلامی هستند که این حق را از الله گرفته‌اند تا با زن و دختر خود مانند یک برده و ملک رفتار کنند.

این خبر یک نمونه بسیار بسیار کوچک از نگون بختی ما مردم ایران است که برده این قوم وحشی شده ایم و هیچ راه حلی‌ هم   نیست جز رهای از زنجیر اسلام و بازسازی تمدن ایرانی‌.

نسل کنونی‌ و نسل آینده را نیز فراموش کنید، ما دیگر درست بشو نیستیم. ولی‌ شاید نوادگان ما از این قتل ها و شهید پروری ها دست بکشند و با افتخار به جامعه متمدن سالهای آخرین قرن ۲۱ وارد شوند.

جمهوری اسلامی یک معلول است دنبال علت بگردید و آن را در مساجد و کتاب های دینی این قوم پیدا کنید.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید