29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

در مجلس جدید آتش به اختیار را قانونی‌ میکنند.

ایران

تا به حال مورد آتش به اختیار یکی‌ از دستورات خامنه ای جنیتکار بود که به طرفدارانش پروانه کشت و کشتار میداد که هر جا لازم دیدند قمه کشیده و یا آتش گشایند.

حال یک اصلاح طلب کاسه از آش داغتر در مصاحبه با رسانه ایرانی‌ از قول مردم ایران اسلام زده میگوید که مردم میخواهند قدرت قوه مقننه، “مجلس” و قوه مجرییه، “پلیس و بسیج” بیشتر شود تا مشکلات حل شود، یعنی‌ مردم بهتر و سریع تر سرکوب شوند.

متن کامل خبر از رسانه ایسنا در زیر؛

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه انتظار مردم تقابل دولت و مجلس نیست، گفت: خواسته مردم هم افزایی قوه مقننه و مجریه برای حل مشکلات کشور است.

قربانعلی قائمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به لزوم همکاری نهادهای انتخابی در کشور، اظهار کرد : نظام ما مبتنی بر رای مردم بوده و انتخابات هر دو سال یکبار برگزار می شود.نهادهای انتخابی هم در قبال رایی که از مردم می گیرند، مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: تقابل با یکدیگر، انتظار مردم از نهادهای انتخابی از جمله دولت و مجلس نیست.اگر مردم در سال۹۶ به یک رییس جمهور رای دادند و در سال۹۸ به یک مجلس با گرایش دیگری رای دادند، به این معنا نیست که انتظار دارند مجلس دنبال تقابل با دولت باشد.خواسته مردم هم افزایی قوه مقننه و مجریه برای حل مشکلات کشور است نه گذاشتن چوب لای چرخ یکدیگر.

این فعال سیاسی با اشاره به حضور طیف های مختلف اصولگرایان در مجلس، خاطر نشان کرد: وقتی طیف های مختلفی در مجلس حضور داشته باشند،امکان نقد و اصلاح برنامه های اقتصادی اجتماعی و سیاسی و بهبود آنها وجود دارد.

قائمی در پایان گفت: درست است که مجلس یازدهم با مشارکت پایین مردم تشکیل شد، اما نمایندگان به هر حال باید همه مردم حتی آنهایی که در انتخابات شرکت نکردند را نمایندگی کنند و از این جهت کار آنها سخت خواهد بود. نمایندگان نباید کسانی را هم که رای نداده‌اند، فراموش کنند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید