28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

آتش‌سوزی تانکر حامل سوخت در تهران

ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران جزئیات تازه از اطفای حریق ناشی از واژگونی تانکر حامل مواد سوختی تشریح کرد.

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران درخصوص حادثه صبح امروز در جاده دماوند در محدوده جاجرود گفت: در ساعت ۵:۲۳ وقوع یک فقره آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: براساس اعلام اولیه مشخص شد حادثه واژگونی تانکر حامل مواد سوختنی در خارج از محدوده شهر تهران و در منطقه جاجرود رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بلافاصله مأموران آتش نشانی شهر تهران از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم و تانکرهای آب به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: به دلیل واژگونی و شعله وری این تانکر که حدود ۲۵ هزار لیتر سوخت داشت، ترافیک سنگینی در نزدیکی محل حادثه رخ داده بود اما مأموران موفق شدند خود را به کانون آتش برسانند.

وی افزود: خوشبختانه عوامل آتش نشانی شهرک های اطراف زودتر در محل حاضر شده و کار اطفای آتش را آغاز کرده بودند که با حضور عوامل آتش نشانی شهر تهران اطفای حریق سرعت بیشتری گرفت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران تصریح کرد: دود غلیظی که در محل حادثه دیده می شد این احتمال را قوت بخشید که این تانکر حامل سوخت گازوئیل بوده است و از این رو تلاش شد تا از همه جهت ها به سمت شعله ها حمله کرده و کار اطفای حریق را ادامه دهند.

ملکی گفت: واژگونی این تانکر و شعله وری آن در سطح جاده باعث شده بود خسارت هایی به سطح پل وارد شده باشد.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی کشنده در کابین خودرو گرفتار شده بود که به دلیل شعله وری خودرو جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: در گذشته هم شاهد چنین حوادثی بوده ایم و این زنگ خطر برای شرکت های حمل کننده مواد سوختنی باید به صدا درآمده باشد.

ملکی ادامه داد: باید این شرکتها برای جا به جایی مواد سوختنی و اشتعال زا از ماشین ها و کشنده های مخصوص استفاده کنند و بدانند که جا به جایی آب با تینر و بنزین تفاوت دارد.

 

 

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید