29
دوشنبه, آوریل
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 Monday 29 April 2024 20 شوال 1445

روحانی: علت افزایش بیماران کرونا در ایران افزایش تست‌ها است

ایران

رئیس‌جمهوری ایران افزایش شمار بیماران کرونایی در این کشور را مربوط به این دانست که تست‌های آزمایشگاهی را اضافه کرده‎‌اند و به این دلیل آمار مبتلایان به کرونا بالا رفته است.

 به گزارش «خبرگزاری تسنیم» حسن روحانی رئیس‌جمهوری ایران صبح امروز چهارشنبه 10 ژوئن 2020 در جلسه هیئت دولت طی سخنانی مدعی شد که «از هفته‌های پیش به سمت مهار ویروس کرونا در کشور به استثنای چند استان رسیدیم. این چند استان هم تلاش مضاعف انجام می‌دهند تا از شرایط قرمز خارج شوند و شرایط مناسبی برای مردم به وجود آید.»

او گفت: «روشن است که نه کرونا پایان یافته و نه تابستان و گرمای هوا موجب از بین رفتن این ویروس شده است. بازگشایی‌ها در کشور مشروط بود مشروط به اینکه همه مردم به دستورالعمل‌ها توجه کنند.»

روحانی در ادامه گفت «افزایش بیماران در کرونا بخشیش مربوط به این می‌شود که تست‌های آزمایشگاهی را اضافه کردیم و امروز تست‌های زیادی در سراسر کشور انجام می‌شود. وقتی تست زیادی انجام شود به طور طبیعی شناسایی بیمار هم بیشتر می‌شود.»

به گفته دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ایران از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 11 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در ایران شناسایی شد که 811 مورد بستری شدند.

او ادامه داد: به این ترتیب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 177 هزار و 938 نفر رسید.

لاری همچنین گفت: «متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 81 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به 8 هزار و 506 نفر رسید.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید