29
جمعه, مارس
جمعه 10 فروردين 1403 Friday 29 March 2024 19 رمضان 1445

سریال تهران ©

ایران

پخش سریال جاسوسی «تهران» درباره درگیری‌های نظامی و اطلاعاتی بین جمهوری اسلامی ایران و اسرائیل از کانال ۱۱ تلویزیون اسرائیل آغاز شده است.

 به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، بیشتر ماجراهای این سریال در تهران می‌گذرد و قسمت اول و دوم این سریال به زبان فارسی فیلمبرداری شده است.

در این سریال، یک زن اسرائیلی که زبان فارسی را با مهارت زیاد صحبت می‌کند، به تهران فرستاده می‌شود و درگیر یک ماجرای عاشقانه می‌شود.

داستان از زمانی آغاز می‌شود که یک هواپیمای شرکت هواپیمایی اردن، رهسپار هند است و از فراز ایران می‌گذرد، ولی به علت نقص فنی، ناچار می‌شود در تهران فرود آید.

اما در واقع، آن چه که «نقص فنی» نام گرفته و موجب فرود آمدن هواپیما در تهران شده، مانوری از جانب اسرائیل است که قصد داشته مامور اطلاعاتی خود را وارد تهران کند. او مامور است برق‌رسانی به سراسر کشور را برای مدتی مختل سازد تا هواپیماهای جنگی اسرائیل بتوانند به انجام یک ماموریت حساس نظامی بپردازند.

در ادامه داستان معلوم می شود که این ماموریت، بمباران کردن تاسیسات اتمی رژیم ایران بوده، تا نتواند به ساخت بمب هسته‌ای بپردازد. خاموشی سراسری برق در ایران، یکی از ضروریات برای انجام این ماموریت معرفی شده بود.

پخش این سریال از قضا با انفجار در منطقه پارچین و خاموشی گسترده در شهر شیراز همزمان شده است.

برخی از رسانه‌های اسرائیلی، این دو اتفاق را احتمالا نتیجه «خرابکاری» یا «حمله سایبری» دانسته‌اند.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید