28
پنج شنبه, مارس
پنجشنبه 9 فروردين 1403 Thursday 28 March 2024 18 رمضان 1445

خامنه‌ای به‌وسیله آیفون توئیت کرد که واردات آیفون متوقف شود

ایران

صفحه توئیتر آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران با استفاده از یک تلفن همراه مدل آیفون سخنان او در انتقاد به وارادات «گوشی‌های لوکس آمریکایی» را منتشر کرد.

 صفحه توئیتر رهبر ایران به زبان روسی، با استفاده از تلفن همراه آیفون توئیتی منتشر کرد آیت‌الله خامنه‌ای در آن نسبت به واردات «گوشی‌های لوکس آمریکایی» انتقاد کرد بود.

رهبر ایران که به مناسبت هفته دولت از طریق ویدئو کنفرانس با هیئت دولت گفتگو کرد، گلایه از واردات نیم میلیارد یورویی گوشی‌های آیفون در سال 98، خواستار جلوگیری از آن شد.

وبگاه اقتصادی برات‌نیوز گزارش کرد که پس از سخنان رهبر ایران بازار تلفن‌های همراه در ایران دچار تلاطم شد و قیمت مدل‌های مختلف برند آیفون بین 1 تا 3 میلیون گران شد.

صفحه فارسی رهبر ایران، نوشته‌ای را که در زیر توئیت نشان می‌دهد از آیفون ارسال شده به سرعت حذف کرد ولی تصویری از این توئیت که در صفحه روسی رهبر ایران هم منتشر شده، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید