19
جمعه, آوریل
جمعه 31 فروردين 1403 Friday 19 April 2024 10 شوال 1445

در ایران اسلامی، “جزیره امن منطقه”! سرِ بریده یک دختر ۱۵ ساله کارتن خواب، در مخزن زباله پیدا شد

ایران

دو روز پیش، دوشنبه، کارگران جمع‌آوری زباله، حین تخلیه یک مخزن در خیابان خزر سیرجان، انتهای بلوار ولیعصر نرسیده به بلوار خبرنگار، متوجه یک پلاستیک سنگین با ظاهری غیرطبیعی شدند و هنگامی که سر پلاستیک را باز کردند، با صحنه‌‌ی بسیار وحشتناک سر بریده دختری نوجوان روبرو شدند.

 سر یک دختر نوجوان حدودا ۱۵ ساله که کاملا از تن جدا شده بود، داخل پلاستیک قرار داشت. کارگران جمع‌آوری زباله بلافاصله با پلیس تماس گرفتند.

قاتل خود را به پلیس معرفی کرد

حدود ۲ ساعت بعد متهم به قتل، “بر اثر عذاب وجدان”، خود را تسلیم پلیس کرد و محل رها کردن بدن را نیز مشخص کرد.

متهم به قتل در پارک با مقتول آشنا شده بوده و آنها هر دو کارتن خواب بوده و رابطه دوستی داشتند، اما به گفته قاتل، ارتباط آنها عاطفی نبوده است. قاتل هنگام معرفی خود به پلیس ادعا کرد که تحت تاثیر توهم مخدر شیشه دست به جنایت زده است.

متهم و مقتول هر دو خیابان گرد بودند و هویت دختر هنوز مشخص نیست.

گسترش باور نکردنی توزیع و مصرف مواد مخدر و کارتن خوابی دو پدیده شوم ۴۲ سال حکومت جمهوری اسلامی است. به طوریکه در روستاها نیز مواد مخدر به آسانی یافت می شود. بسیاری از جرائم در ایران، تحت تاثیر مصرف مواد مخدر صورت می‌گیرد.

نظرات (0)

0 از 5 براساس 0 رای
هنوز نظری ارسال نشده است

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. بهتر است نام و نظر خود را فارسی تایپ کنید ( برای انتشار سریع نظر یا افزودن فایل پیوست، باید وارد حساب کاربری خود شوید ) عضویت یا ورود به حساب کاربری.
Rate this post:
0 کاراکتر
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

آخرین اخبار

با آبونمان در خبرنامه رایگان میگن نیوز از آخرین پیشبردها در تارنما با خبر شوید